peterkradolfer

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Datum aanpassen automatische incasso

Hoi, 

 

Kunnen jullie de datum van afschrijving verplaatsen van de 21ste naar de 25 of 28ste? Dat komt beter uit met het storten van mijn salaris.

 

Alvast bedankt!

 

Peter

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Meindert
Community Moderator
Community Moderator
  • 1437Posts
  • 217Oplossingen
  • 585Likes

Hallo @peterkradolfer , wat leuk dat je onze Community hebt gevonden. Fijn dat wij je via deze weg mogen helpen.
 

Op je verzoek heb ik je incassodatum aangepast naar de 28ste van de maand met ingang van de factuur van december 2022. Wanneer dit beter uitkomt voor je, regel ik zoiets graag voor je. Je bent altijd welkom op onze Community voor als je in de toekomst weer onze hulp kunt gebruiken, of wanneer je hulp wilt bieden op 1 van onze topics.

Bekijk in context

3 Reacties 3
KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes

Wellicht dat een moderator je hiermee kan helpen. Ze hebben een seintje gekregen.

Meindert
Community Moderator
Community Moderator
  • 1437Posts
  • 217Oplossingen
  • 585Likes

Hallo @peterkradolfer , wat leuk dat je onze Community hebt gevonden. Fijn dat wij je via deze weg mogen helpen.
 

Op je verzoek heb ik je incassodatum aangepast naar de 28ste van de maand met ingang van de factuur van december 2022. Wanneer dit beter uitkomt voor je, regel ik zoiets graag voor je. Je bent altijd welkom op onze Community voor als je in de toekomst weer onze hulp kunt gebruiken, of wanneer je hulp wilt bieden op 1 van onze topics.

peterkradolfer
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Heel fijn Meindert! Thanks.

Uitgelicht topic