Buren die vodafone hebben zijn gecompenseerd met een grote databundel. Kunnen wij extra aangeschafte databundels van tele2 en KPN ook bij jullie declareren?
Dit zijn abonnementen die sws al liepen voor onze overstap naar Ziggo en dus niet zomaar kunnen worden opgezegd, anders hadden we voor de voordelen wel overgestapt naar vodafone. We zitten echter nog vast aan onze abonnementen bij Tele2 en KPN.
Nu worden wij op kosten gejaagd en het voordeel van onze overstap verdwijnt zo steeds meer.
Kunnen wij contractbreuk plegen zonder boete als Ziggo in gebreke blijft? Want nu al 6 dagen zonder internet en tv is natuurlijk best absurd.
Als dit niet kan dan zou ik wel onze extra kosten die we hebben moeten maken bij Tele2 en KPN vergoed zien.
Graag een reactie van een Ziggo!
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Goedemiddag @Rean79 en welkom op de Community,
Ontzettend vervelend dat je op dit moment zonder vaste internetverbinding en tv zit en hierdoor extra mobiele datakosten maakt!
Natuurlijk kijk ik in de eerste plaats met je naar een oplossing voor de problemen met onze diensten. Zodra dit is opgelost kan ik ook kijken naar een vergoeding voor
de periode waarin je de Ziggo diensten niet hebt kunnen gebruiken. Kun je mij een privébericht sturen met daarin je postcode, huisnummer en achternaam?
Je stuur mij een privébericht door op mijn profielfoto te klikken en dan voor "stuur bericht” te kiezen.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.