Rean79
Gedreven Ontdekker
  • 12Reacties
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Dag 6 en wij en onze buurt zitten nog steeds zonder internet en tv!!!

Buren die vodafone hebben zijn gecompenseerd met een grote databundel. Kunnen wij extra aangeschafte databundels van tele2 en KPN ook bij jullie declareren?

Dit zijn abonnementen die sws al liepen voor onze overstap naar Ziggo en dus niet zomaar kunnen worden opgezegd, anders hadden we voor de voordelen wel overgestapt naar vodafone. We zitten echter nog vast aan onze abonnementen bij Tele2 en KPN.

Nu worden wij op kosten gejaagd en het voordeel van onze overstap verdwijnt zo steeds meer.

Kunnen wij contractbreuk plegen zonder boete als Ziggo in gebreke blijft? Want nu al 6 dagen zonder internet en tv is natuurlijk best absurd.

Als dit niet kan dan zou ik wel onze extra kosten die we hebben moeten maken bij Tele2 en KPN vergoed zien.

Graag een reactie van een Ziggo!

1 Reactie 1
Paul Z
Community Moderator
Community Moderator
  • 7186Reacties
  • 586Oplossingen
  • 1494Likes

Goedemiddag @Rean79 en welkom op de Community,

Ontzettend vervelend dat je op dit moment zonder vaste internetverbinding en tv zit en hierdoor extra mobiele datakosten maakt! 
Natuurlijk kijk ik in de eerste plaats met je naar een oplossing voor de problemen met onze diensten. Zodra dit is opgelost kan ik ook kijken naar een vergoeding voor 
de periode waarin je de Ziggo diensten niet hebt kunnen gebruiken. Kun je mij een privébericht sturen met daarin je postcode, huisnummer en achternaam? 

Je stuur mij een privébericht door op mijn profielfoto te klikken en dan voor "stuur bericht” te kiezen. 

Uitgelicht topic

Prijswijziging per 1 juli 2021

Binnenkort informeren we iedereen persoonlijk over de prijswijziging van 1 juli 2021. Vanaf 10 mei ontvang je van ons een e-mail of brief wanneer er iets wijzigt in je abonnementskosten. Voor 1 juni w...

Geplaatst in Tips van Ziggo