Rouellaatje

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Cs2518 melding

Ik krijg deze melding en kan niets meer terug kijken. 

 

Ik heb sws zo veel spijt dat ik naar ziggo ben gegaan.  Ik zat 3 a 4 jaar bij kpn geen storing of iets gehad.  Hooguit een keer box verwisseld. 

 

Bij ziggo ervaar ik zoveeeeeeeeeel storingen dat ik zelfs mijn WiFi van mijn tel soms uit moet doen. Ze hebben echt waardeloze beloftes. 

 

Ze hebben afgesproken dat ik het resterende terug zou krijgen, helemaal niets.  Afspraken komen ze niet na. 

 

Ik mis kpn zo erg. Ik hoop dat het jaar snel om is. 

 

Ik voel me zo erg opgelicht en ik kan geen kant op vanwege contact😔😔😔😔😔

3 Reacties 3
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7506Likes

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Jammer dat je dit zo ervaart en wellicht kan er geholpen worden. Van oplichting is geen spraken en iedere provider heeft zijn problemen. Hier bij Ziggo kunnen we het oplossen via de Community een klant helpt klant Community.

 

Met welke Media Box heb je de foutmelding kijk dan eens hier in het stappenplan Foutcode CS2518 

 

Welk type modem gebruik je.

 

Om je signaal te kunnen beoordelen, kun je hier uit je modem de volledige pagina's van downstream en upstream waarden plaatsen met een schermafbeelding en de laatste dagen Netwerk historie?

Waar vind ik de up- en downstreamwaardes van mijn modem?

https://community.ziggo.nl/t5/Tips-van-Ziggo/Waar-vind-ik-de-up-en-downstreamwaarden-van-mijn-modem/...

En kun je een foto hier plaatsen van de eerste plaats waar Ziggo je huis binnenkomt met eventuele splitters en versterkers op de foto?

 

Dan kunnen we je verder helpen.

Rouellaatje
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Goedemorgen,

 

Als eerst bedankt voor je snelle reactie.

Daarnaast wil ik erbij zeggen dat ik mij opgelicht voel, dus niet dat ik het ben. 

 

Ik heb middels een advies van mijn nicht, om het stekker eruit te halen, weer de mogelijkheid om het terug te kijken.

 

Nu dat ik zigho heb, hoor ik ook om mij heen dat ziggo met veel storingen kampen. Dat is jammer gezien het bedrag dat ze innen. Kpn int ook een hoog bedrag, maar je krijgt waar voor je geld en met zoveel minder zorgen.

 

Nogmaals, dank je wel.

 

Mvg,

 

Rou

Jiri
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2539Posts
  • 346Oplossingen
  • 1002Likes

Hallo @Rouellaatje Welkom op de Ziggo Community

Ik kan mij voorstellen dat je ontzettend veel spijt hebt wanneer je niets anders dan problemen ervaart bij ons. Dankjewel dat je dit bij ons kenbaar maakt. 

Wanneer ik de foutcode opzoek, zie ik dat deze voortkomt uit een signaal wat niet goed aankomt. Nu heb ik de box bekeken, maar ziet dit er op dit moment allemaal goed uit. Hoe vaak krijg je deze melding gemiddeld?

Daarnaast begrijp ik dat je veel problemen met de wifi ervaart. Klopt dit? Wat ervaar je precies? Valt het weg of kun je geen verbinding maken of wat gebeurd er? Ervaar je dit op alle apparaten? 

De vergoeding is voor je aangemaakt en verrekend met het openstaande bedrag. Het resterende bedrag wordt verrekend met de volgende factuur. Dit lijkt wel te kloppen verder. Mocht het in jouw ogen niet kloppen, dan hoor ik het natuurlijk graag. We moeten hier geen misverstanden om krijgen. 

Uitgelicht topic