PWR
Ontdekker
  • 1Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Creditnota wordt niet betaald

Na een hoop problemen met mijn nieuwe aansluiting en het afsluiten van de aansluiting op mijn oude adres heb ik in december 2020 een creditnota ontvangen. 

Ik heb er nu al ruim 20 telefoontjes aan gewaagd om het bedrag van de creditnota te mogen ontvangen. Zo ook vanochtend weer. Van de dame die mij deze keer te woord stond kreeg ik te horen dat ze zag dat er een creditnota staat (dat klopt en dat hadden haar 20 andere collega's me ook verteld) maar dat ze niet kon zien wanneer deze wordt betaald.  Ook dat had ik al diverse telefoontjes voor haar gehoord.  In mijn vorige contact is aangegeven dat ik naar een nummer kon bellen om de status op te vragen.  Nu krijg ik te horen dat ik naar moet afwachten. Ik kan niet worden doorverbonden met een afdeling

waar dit wordt behandeld, kan hier ook niet naar toe bellen en kan ook geen mail ontvangen van de afdeling die het behandeld.  

Is dit nu de manier van Ziggo om kosten te dekken? Dit bij klanten die al vanaf het begin van de start van ziggo en daarvoor chello al klant zijn hun geld(ruim 200 euro) niet terug te betalen? 

Elke maand wordt er gezegd dat het goed komt en dat het volgende maand wordt betaald maar er wordt alleen het nieuwe abonnement afgeschreven en terugbetalen ho maar. 

Ik ben zeer teleurgesteld in deze handelswijze het van het kastje naar de muur gestuurd worden.  

Want  "service" dat is zeker alleen voor nieuwe klanten.  

Ziggo ik zou graag zien dat dit zsm wordt opgelost mijn geduld is echt op. 

1 Geaccepteerde oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Erik P Z
Community Moderator
Community Moderator
  • 1895Reacties
  • 296Oplossingen
  • 287Likes

Goedemorgen @PWR,

Welkom op de Community!
Ook superfrustrerend dat je al zo lang op je geld aan het wachten bent.
Goed dat je dit aankaart, dit had natuurlijk al lang geregeld moeten zijn.
Allereerst excuus dat dit niet is gebeurd.

Ik weet niet precies wat er is misgegaan, maar dit had natuurlijk anders gemoeten.
Op basis van je e-mailadres ( waarmee je het Community account hebt aangemaakt) kom ik inderdaad een adres en eindfactuur tegen.
Hierin stond ook dat we dit bedrag zouden terugstorten.

Ik heb daarom een verzoek ingediend om dit alsnog zo snel mogelijk te doen.
Dit duurt doorgaans ongeveer 3 werkdagen,

Bekijk in context

3 Reacties 3
Bert!
Super Expert
Super Expert
  • 42172Reacties
  • 2416Oplossingen
  • 8874Likes

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag langskomen in ieder topic.

Zij kunnen diep in de systemen kijken en de nodige stappen zetten.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info 

Erik P Z
Community Moderator
Community Moderator
  • 1895Reacties
  • 296Oplossingen
  • 287Likes

Goedemorgen @PWR,

Welkom op de Community!
Ook superfrustrerend dat je al zo lang op je geld aan het wachten bent.
Goed dat je dit aankaart, dit had natuurlijk al lang geregeld moeten zijn.
Allereerst excuus dat dit niet is gebeurd.

Ik weet niet precies wat er is misgegaan, maar dit had natuurlijk anders gemoeten.
Op basis van je e-mailadres ( waarmee je het Community account hebt aangemaakt) kom ik inderdaad een adres en eindfactuur tegen.
Hierin stond ook dat we dit bedrag zouden terugstorten.

Ik heb daarom een verzoek ingediend om dit alsnog zo snel mogelijk te doen.
Dit duurt doorgaans ongeveer 3 werkdagen,

Bekijk in context

Erik P Z
Community Moderator
Community Moderator
  • 1895Reacties
  • 296Oplossingen
  • 287Likes

Goedemorgen @PWR,

Ik zie dat het verzoek is gehonoreerd.
Het geld is naar je teruggestort 🙂

Uitgelicht topic