Hallo Ziggo,
Gezien ik een mail willen sturen, maar de mailadressen op internet blijkbaar ook niet kloppen, stuur ik onderstaande maar via deze weg. Hopelijk helpt dit om eens verder te komen en ons geld op de rekening te zien wat ons toegezegd is.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Verwijder je persoonlijke gegevens!
Plaats geen persoonlijke gegevens op een openbaar platform als dit.
Kwaadwillenden zijn daar gek op.
Een Ziggo forum medewerker komt hier binnen afzienbare tijd langs om naar je probleem te kijken en de nodige stappen te zetten.
Dag @BOEGMAN, dat klinkt zeker alsof je hier al even meebezig bent. Ik snap zeker dat je dit nu eens afgerond wilt hebben!
Ik had gekeken op het account of er nog wat geregeld moest worden, alleen dat is nu niet het geval. Er was een verzoek gestuurd naar de klachtenafdeling dat er nog een restante van de 100,00,- betaald moest worden. De vergoeding van € 52,87 is op 6 augustus ingediend en zal binnen 14 dagen vanaf die dag op de rekening gestort worden.
Dank je voor je reactie, maar wanneer wordt het restant betaald. Want de creditfactuur van juni hebben we ook nog niet ontvangen ....
Ook dat tegoed staat nog in het systeem vermeld. Tussen nu en de 20e kan je dit verwachten @BOEGMAN
We hopen dat het dan echt een keer goed komt.
Hoi Ryan, het is toch echt de 20e vandaag! Maar ook nu nog steeds het geld niet ontvangen!
Wij zijn echt helemaal klaar met het bedrijf Ziggo!
Goedemorgen! @BOEGMAN
Enorm balen dat je het geld nog niet ontvangen hebt. Ik snap dat je hiervan baalt en dat je er ondertussen wel eens klaar mee bent.
Het kan 6 weken duren (na opzegging) dat het geld wordt teruggestort. Ik zal eens even een andere afdeling benaderen of we dit proces kunnen versnellen! Ik kom bij je in de lucht zodra ik meer weet!
Carlien, deze antwoorden krijgen we steeds. In een mail van 16 juli staat dat het bedrag binnen 4 weken uitbetaald zou zijn (die 4 weken zijn we al ruim gepasseerd.......en 2 weken geleden heeft de klachtenfunctionaris er hierdoor vaart achter gezet, gaf ze telefonisch aan en zou het met enkele dagen op onze rekening staan.....
Je collega Ryan heeft gezegd dat het voor de 20e uitbetaald zou zijn en nu noem jij weer een andere termijn van 6 weken.
Wat voor bedrijf is Ziggo?!!
Als er geld van de klant moet komen dan staan ze vooraan, maar geld vergoeden homaar.
Wij willen in de toekomst echt helemaal niets meer met Ziggo te maken hebben.
@Carlien Schreef: Het kan 6 weken duren (na opzegging) dat het geld wordt teruggestort.
Weer zo'n uitspraak die van geen kant klopt, het kan al bijna 6 weken duren voor je de eind factuur krijgt, en dan kan het zelfs nog twee weken duren voordat je het geld terug krijgt op je bank. Ik heb het vorig jaar zelf nog mee gemaakt, einddatum 12-11-2023 en kreeg meer dan twee maanden later (15-1-2024) pas mijn geld weer terug op de rekening.
Ik snap deze klant helemaal, van elke Ziggo medewerker krijgt zij/hij een ander verhaal met beloftes te horen, en steeds wordt de klant weer teleurgesteld in de uitvoering van deze beloftes. Je zal dat geld maar hard nodig hebben voor je levensonderhoud, maar daar heeft Ziggo blijkbaar geen boodschap aan, want anders ging je zo niet met je "ex" klanten om. Maar blijkbaar verliest Ziggo nog steeds niet genoeg klanten om deze arrogante houding van Ziggo te doen veranderen richting klanten...
@BOEGMAN Schreef: Wij willen in de toekomst echt helemaal niets meer met Ziggo te maken hebben.
Ik begrijp je helemaal, ik heb net zo'n nare nasmaak overgehouden aan mijn laatste opzegging bij dit bedrijf....
In plaats van het geld gewoon op tijd uitkeren word ik opgewaardeerd tot level 2 in de community 😎 Wauw!
Klopt, zo spreken we elkaar ook tegen en dat kan ik begrijpen dat je daarom zo reageert. Dat is precies de reden waarom ik een andere afdeling gemaild heb 😉 Ik kom erop terug! @BOEGMAN Ik wou dat ik het gelijk op je rekening kon storten maar die mogelijkheid heb ik niet.
Dat zeggen al je collega's ook al waar we contact mee hebben gehad (en dat zijn er echt al meer dan 10).
Daardoor is het al bij de klachtenfunctionaris terecht gekomen, want zij had wel het recht tot uitbetaling.
Maar blijkbaar is dat dan ook weer niet waar.........
Ik verwacht vandaag toch echt reactie en het geld op mijn rekening! Het is toch te gek voor woorden dat je hierover zo moet "zeuren".
Je bent gewoon een nummer voor Ziggo.
Klant meer of minder interesseert ze voor geen meter.
Ziggo,
Kan ik vandaag nog een bevredigend antwoord verwachten en het geld op mijn rekening zien?
Bedankt voor je reactie en je begrip.
Wat een bedrijf........
15x bellen had inderdaad ook totaal geen invloed tot nu toe.
We wachten nog op uitbetaling van een creditfactuur van juni.
Vind je het gek dat ons geduld volledig op is!
Ziggo doe geen toezeggingen die je niet waar kan maken en kom niet steeds met tegenstrijdige antwoorden
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.