Hallo Ziggo,
Gezien ik een mail willen sturen, maar de mailadressen op internet blijkbaar ook niet kloppen, stuur ik onderstaande maar via deze weg. Hopelijk helpt dit om eens verder te komen en ons geld op de rekening te zien wat ons toegezegd is.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
De hele dag door berichten plaatsen heeft geen enkele zin. Je geld komt daardoor echt niet sneller op je rekening. Vervelend dat het je niet snel genoeg gaat, maar het staat binnenkort echt wel op je rekening.
Ziggo is er nu duidelijkheid over wanneer de betaling op mijn rekening staat?
Zo moeilijk kan het toch niet zijn?
Ziggo wel erg slecht van jullie om helemaal niet meer te reageren. Hoe serieus word je dan nog genomen?!
Geld staat helaas nog steeds niet op de rekening.........
Misschien tijd voor plan B?
Officiële ingebrekestelling opstarten?
Dit lijkt me toch inmiddels wel de juiste stap op te gaan nemen.
En nee je zit daar helemaal niet op te wachten, dat weet Ziggo ook en daarom is het geen prioriteit helaas.
Het andere plan, plan A, is wachten wachten wachten en een hele hoop accepteren van deze provider.
@BOEGMAN Schreef: Ziggo wel erg slecht van jullie om helemaal niet meer te reageren. Hoe serieus word je dan nog genomen?!
Inderdaad heel erg slecht dit, helemaal omdat @Carlien Schreef "Dat is precies de reden waarom ik een andere afdeling gemaild heb 😉 Ik kom erop terug!" maar vervolgens is ze vanaf woensdag al niet meer online geweest
Dat @BOEGMAN al die tijd zit te wachten wat deze andere afdeling heeft geantwoord op haar mail, boeit Ziggo blijkbaar niet. Deze klant wacht al zolang op zijn centjes, daar kunnen makelijk nog een paar extra dagen bij zal Ziggo wel gedacht hebben....
Dag @BOEGMAN,
Allereerst excuses voor het feit dat er helemaal niet op je is gereageerd in dit topic. Uiteraard ben ik voor je op onderzoek uit gegaan nadat mijn collega Carlien het één en ander heeft uitgezet.
Er is een werkbon aangemaakt om ervoor te zorgen dat het bedrag wat je nog tegoed hebt van ons over te maken naar je.
Ik heb de bon bekeken en deze staat nog open. Dit houdt in dat de werkbon nog behandeld moet worden.
We zullen dit dagelijks voor je monitoren. Zodra de werkbon gesloten is zullen we het hier aan je laten weten.
Nogmaals excuses voor het ongemak, je zal het (terecht) behoorlijk zat zijn ondertussen.
Ondanks dat wil ik je toch een mooi weekend wensen en je hoort snel van ons.
Aan al die excuses heb ik helemaal niets aan. Ziggo moet gewoon op de knop drukken voor uitbetaling.
Wij zijn het wachten echt helemaal zat.
Monitoring koop ik ook niets voor.
Jij bent denk ik nummer 15 al van Ziggo die zegt dat het goed komt en klaar staat.
Als ik zolang klaar sta op mijn werk en toch niets doe dan denk ik dat ik er gauw uit lig.
Ziggo, ik heb bewust een paar dagen niet gereageerd. Maar wat doet Ziggo??
Natuurlijk ook helemaal niets!
0.0 reactie en natuurlijk ook nog geen geld op mijn rekening!!!!!!
Dagelijkse monitoring zei @Welmoed, maar dat doe ik zelf al op mijn Rabo app.
Tevergeefs helaas.........
@Welmoed Schreef: Ik heb de bon bekeken en deze staat nog open. Dit houdt in dat de werkbon nog behandeld moet worden.
Het is toch te gek voor woorden hoe Ziggo met deze klant omgaat, het is bijna lachwekkend wat voor prutswerk Ziggo hier laat zien. Is er nou werkelijk niemand binnen Ziggo te vinden die dit probleem (als je een terugbetaling al een probleem kan noemen) in de afgelopen tijd kon oplossen? Dit zegt toch wel wat over de werkwijze binnen Ziggo als bedrijf zeg. Je zal deze centjes maar hard nodig hebben voor je levensonderhoud, dan zou je toch uit je vel springen, bij zo'n lakse houding vanuit Ziggo...
Goedemorgen @BOEGMAN
We hebben elkaar zojuist even telefonisch gesproken inzake de terugbetaling. Ik heb je ook uitgelegd waarom het zolang heeft moeten duren, en waarom het tot op de dag van vandaag nog niet is uitbetaald.
Inmiddels heb ik van jou het volledige IBAN nummer ontvangen en doorgegeven aan mijn collega van betalingsverwerking. De uitbetaling wordt vandaag ingediend, en zal binnen 1 week zijn teruggestort op je rekening.
Bedankt voor je tijd, en nogmaals excuus voor het lange wachten.
Ziggo met @Jamyla eindelijk een bekwame medewerker.
Hopelijk dat het dan eindelijk opgelost is.
Dankjewel @BOEGMAN Ontzettend bedankt voor dit mooie compliment, dat is een goed begin van mijn welverdiende vakantie die nadert 🙂
We laten dit topic nog even een weekje openstaan zodat je ons even kan laten weten wanneer het geld is bijgeschreven op je rekening. Vanwege mijn vakantie houd mijn collega even de boel in de gaten. Voor nu een mooie dag gewenst!
Ziggo vandaag zijn er al weer 6 van de beloofde 7 dagen om. Het geld helaas nog steeds niet ontvangen........
Het zal toch niet dat.............
Ziggo eindelijk hebben we het dan ontvangen. Kunnen we eindelijk hoofdstuk Ziggo afsluiten en het boek dichtdoen.
Voor ons geen Ziggo meer.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.