Opgelost! Ga naar oplossing.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Anne H Ziggo wrote:
Hallo, in de screenshots van de melding vind je dat je de domeinen kan toevoegen aan de vertrouwde lijst met domeinen (whitelisten). Het gaat om vodafone.nl, ziggo.nl en account.ziggo.nl. Hoe je dat doet hangt af van je browser. Voor een gemiddelde gebruiker is dat inderdaad even zoeken. De bezwaren zijn duidelijk, wij moderators geven jullie geluiden ook zeker continu door.
Blauwvinger wrote:Wij zitten hier ook te testen, alleen whitelisten werkt inderdaad niet zoals het moet. Voorlopig moet ik van jullie vragen om de hele cookie setting in je browser aan te passen om in te loggen, en nadat de business gedaan is, weer terug te zetten. Ik verwacht geen aanvullingen of updates hierover op korte termijn te hebben.
Zelfs met de Google zoekfunctie geen oplossing kunnen vinden.
Voor de Ziggo web-ontwerpers moet het toch niet zo moeilijk zijn aan te geven waar het genoemde "whitelisten" in Edge dient te geschieden?
Kan me niet voorstellen dat dat tot de bedrijfsgeheimen hoort.
Vr.gr.
Anne H Ziggo wrote:Blauwvinger wrote:Wij zitten hier ook te testen, alleen whitelisten werkt inderdaad niet zoals het moet. Voorlopig moet ik van jullie vragen om de hele cookie setting in je browser aan te passen om in te loggen, en nadat de business gedaan is, weer terug te zetten. Ik verwacht geen aanvullingen of updates hierover op korte termijn te hebben.
Zelfs met de Google zoekfunctie geen oplossing kunnen vinden.
Voor de Ziggo web-ontwerpers moet het toch niet zo moeilijk zijn aan te geven waar het genoemde "whitelisten" in Edge dient te geschieden?
Kan me niet voorstellen dat dat tot de bedrijfsgeheimen hoort.
Vr.gr.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.