1
Vraag
2
Reacties
3
Oplossing
avanhien

Level 6
  • 140Posts
  • 1Oplossingen
  • 34Likes

Controle abonnement ivm wijziging

Goedemorgen,

Heb gisteravond een abonnement genomen op Disney +, nou zie ik op de samenvatting dat ik ook moet gaan betalen voor ESPN Compleet terwijl ik daar een actiekorting op heb lopen.

Zou iemand van Ziggo dit voor mij even willen controleren?, mijn gegevens staan al in het profiel.

Alvast bedankt.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Marco
Community Moderator
Community Moderator
  • 241Posts
  • 33Oplossingen
  • 144Likes

Ik heb het voor je gecontroleerd @avanhien, en gelukkig staat de 12 maanden gratis ESPN korting nog actief. Het systeem geeft dus onterecht de € 17,95 van ESPN aan. Zou je de eerstvolgende factuur af willen wachten?

Mocht toch blijken dat het systeem onterecht kosten in rekening brengt, dan horen we dit hier natuurlijk graag. 🙂

Bekijk in context

8 Reacties 8
Meldingen
Aan Uit
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 78695Posts
  • 5317Oplossingen
  • 23502Likes

Ik zie geen vinkje achter je level, dat betekent meestal dat er nog niet de juiste gegevens staan in je profiel op de juiste plaats.

Een Ziggo forum medewerker komt hier binnen afzienbare tijd langs om naar je probleem te kijken en de nodige stappen te zetten.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.

Na klik op onderstaande link kom je in je profiel, op de pagina mogelijk iets naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

avanhien
Topicstarter
Level 6
  • 140Posts
  • 1Oplossingen
  • 34Likes

@Bert het vinkje staat er wel achter

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5596Posts
  • 515Oplossingen
  • 1914Likes

Hi @avanhien 

Ik zie inderdaad dat je Disney+ hebt toegevoegd aan je abonnement, per 30 september a.s. Hierdoor is de order nog niet doorgelopen en kunnen we eigenlijk het "eindresultaat" nog niet beoordelen. Ik wil voorstellen dat we dit 1 oktober a.s. even opnieuw onder de loep nemen. We houden je hier op de hoogte. 

puppie

Level 17
  • 2994Posts
  • 76Oplossingen
  • 1208Likes

@avanhien bij ons is het niet te zien.
Daar kun jij niks aan doen hoor....forum software die iets niet wil laten zien.

2024-09-28_11-34-57.jpg

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 78695Posts
  • 5317Oplossingen
  • 23502Likes

@avanhien  schreef:

@Bert het vinkje staat er wel achter

Dat is heel vreemde situatie, want hier is dat vinkje niet te zien.

Ziggo zal dit oppakken t.z.t.

Bert_0-1727517240173.png

avanhien
Topicstarter
Level 6
  • 140Posts
  • 1Oplossingen
  • 34Likes

@Rikst heb Disney + vandaag geactiveerd, zou je morgen er eens naar kunnen kijken?

Alvast bedankt

Marco
Community Moderator
Community Moderator
  • 241Posts
  • 33Oplossingen
  • 144Likes

Ik heb het voor je gecontroleerd @avanhien, en gelukkig staat de 12 maanden gratis ESPN korting nog actief. Het systeem geeft dus onterecht de € 17,95 van ESPN aan. Zou je de eerstvolgende factuur af willen wachten?

Mocht toch blijken dat het systeem onterecht kosten in rekening brengt, dan horen we dit hier natuurlijk graag. 🙂

avanhien
Topicstarter
Level 6
  • 140Posts
  • 1Oplossingen
  • 34Likes

@Marco bedankt voor de informatie, zal de factuur in de gaten houden