Goedemorgen,
Heb gisteravond een abonnement genomen op Disney +, nou zie ik op de samenvatting dat ik ook moet gaan betalen voor ESPN Compleet terwijl ik daar een actiekorting op heb lopen.
Zou iemand van Ziggo dit voor mij even willen controleren?, mijn gegevens staan al in het profiel.
Alvast bedankt.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Ik heb het voor je gecontroleerd @avanhien, en gelukkig staat de 12 maanden gratis ESPN korting nog actief. Het systeem geeft dus onterecht de € 17,95 van ESPN aan. Zou je de eerstvolgende factuur af willen wachten?
Mocht toch blijken dat het systeem onterecht kosten in rekening brengt, dan horen we dit hier natuurlijk graag. 🙂
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Ik zie geen vinkje achter je level, dat betekent meestal dat er nog niet de juiste gegevens staan in je profiel op de juiste plaats.
Een Ziggo forum medewerker komt hier binnen afzienbare tijd langs om naar je probleem te kijken en de nodige stappen te zetten.
Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link kom je in je profiel, op de pagina mogelijk iets naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info
@Bert het vinkje staat er wel achter
Hi @avanhien
Ik zie inderdaad dat je Disney+ hebt toegevoegd aan je abonnement, per 30 september a.s. Hierdoor is de order nog niet doorgelopen en kunnen we eigenlijk het "eindresultaat" nog niet beoordelen. Ik wil voorstellen dat we dit 1 oktober a.s. even opnieuw onder de loep nemen. We houden je hier op de hoogte.
@avanhien bij ons is het niet te zien.
Daar kun jij niks aan doen hoor....forum software die iets niet wil laten zien.
@Rikst heb Disney + vandaag geactiveerd, zou je morgen er eens naar kunnen kijken?
Alvast bedankt
Ik heb het voor je gecontroleerd @avanhien, en gelukkig staat de 12 maanden gratis ESPN korting nog actief. Het systeem geeft dus onterecht de € 17,95 van ESPN aan. Zou je de eerstvolgende factuur af willen wachten?
Mocht toch blijken dat het systeem onterecht kosten in rekening brengt, dan horen we dit hier natuurlijk graag. 🙂
@Marco bedankt voor de informatie, zal de factuur in de gaten houden
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.