MathieuM

Liefhebber
  • 31Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes

Contractverandering in Mijn Ziggo van TV Compleet met Mediabox XL naar TV Compleet met Mediabox Next geeft een foutmelding

Ik probeer mijn contract om te zetten van de TV Compleet (Mediabox XL) naar Mediabox Next. Als ik het selecteer krijg ik keurig de nieuwe abonnementskosten te zien en dat ik een Mediabox Next toegestuurd zal krijgen. Als ik vervolgens op Stap 2 klik dan krijg ik een foutmelding. Ik deed het eerst op een iPad en ik dacht dat het daar aan lag, maar op mijn laptop heb ik hetzelfde.

Wat kan hiervoor de reden zijn? ik kan op deze wijze dus niet mijn contract aanpassen op dit moment.
1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Beeblebrox

Gedreven Raadgever
  • 821Posts
  • 47Oplossingen
  • 131Likes
Ik kreeg die melding ook op dezelfde abbo wissel. Via de chat aanvraag gedaan om mijn abbo te veranderen. Ik wilde alleen de next en geen nieuw modem. Alles prima geregeld. Had de next na 2 dagen in huis.

*** Aanvulling ***

Voor ik het vergeet, de retourdoos voor de MXL komt via de "gewone post" . Die krijg je een paar dagen later binnen.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Dave!
Super Expert
Super Expert
  • 16075Posts
  • 693Oplossingen
  • 3908Likes
Misschien dat het systeem eruit ligt en probeer het even later in de ochtend. Lukt het dan niet, geef dan even berichtje hier, dan leg ik het voor aan een moderator.
Beeblebrox

Gedreven Raadgever
  • 821Posts
  • 47Oplossingen
  • 131Likes
Ik kreeg die melding ook op dezelfde abbo wissel. Via de chat aanvraag gedaan om mijn abbo te veranderen. Ik wilde alleen de next en geen nieuw modem. Alles prima geregeld. Had de next na 2 dagen in huis.

*** Aanvulling ***

Voor ik het vergeet, de retourdoos voor de MXL komt via de "gewone post" . Die krijg je een paar dagen later binnen.

Bekijk in context

Uitgelicht topic