Ik zou graag de einddatum van mijn contract willen weten, maar helaas voorziet de mijnZiggo hier niet in. Ik wacht geduldig tot een moderator mij ten hulp schiet!
Groetjes en power to the meeple!
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hi @DeJongeWalvis
Een warm welkom op de Ziggo Community!
Ondanks jouw geduldigheid is mijn reactie op jouw topic sneller dan het licht. Ik heb een kijkje achter de schermen genomen en zie dat je op dit moment een jaarcontract hebt tot en met 26 november 2021. Verdere vragen? Stel ze gerust! 🙂
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.
Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info
Heb ik al ingevuld allemaal 😀
Hi @DeJongeWalvis
Een warm welkom op de Ziggo Community!
Ondanks jouw geduldigheid is mijn reactie op jouw topic sneller dan het licht. Ik heb een kijkje achter de schermen genomen en zie dat je op dit moment een jaarcontract hebt tot en met 26 november 2021. Verdere vragen? Stel ze gerust! 🙂
@Cecilia gelukkig is jouw reactie sneller dan destijds de installatie, dat scheelt weer 😄
Dankje voor de informatie en uiteraard snelle reactie
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.