1
Vraag
2
Reacties
DeJongeWalvis

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Contractsduur

Ik zou graag de einddatum van mijn contract willen weten, maar helaas voorziet de mijnZiggo hier niet in. Ik wacht geduldig tot een moderator mij ten hulp schiet!

Groetjes en power to the meeple!

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @DeJongeWalvis
Een warm welkom op de Ziggo Community!

Ondanks jouw geduldigheid is mijn reactie op jouw topic sneller dan het licht. Ik heb een kijkje achter de schermen genomen en zie dat je op dit moment een jaarcontract hebt tot en met 26 november 2021. Verdere vragen? Stel ze gerust! 🙂

Bekijk in context

4 Reacties 4
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

DeJongeWalvis
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Heb ik al ingevuld allemaal 😀

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @DeJongeWalvis
Een warm welkom op de Ziggo Community!

Ondanks jouw geduldigheid is mijn reactie op jouw topic sneller dan het licht. Ik heb een kijkje achter de schermen genomen en zie dat je op dit moment een jaarcontract hebt tot en met 26 november 2021. Verdere vragen? Stel ze gerust! 🙂

DeJongeWalvis
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

@Cecilia gelukkig is jouw reactie sneller dan destijds de installatie, dat scheelt weer 😄

Dankje voor de informatie en uiteraard snelle reactie

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic