Bij ons doen ze nog eens een aanbieding maar zeggen gewoon op. Veel contact formulieren ingevuld en wacht nog steeds op reactie. Nu kijk ik morgen of er al wat is anders stappen wij over naar KPN wat 15 euro per maand goedkoper is. Wacht nu al ruim 8 weken dat is gewoon te lang heb geen tijd om minimaal 10 min in de wacht te staan bij jullie. Werk 6 dagen per week ben alleen zondag vrij.
Opgelost! Ga naar oplossing.
@Martin75 schreef:Ga geen formulier meer invullen terug bellen kennen ze niet meer veel beloven maar reageren ho maar
Meer dan een tijdelijke korting of een tv pakket tijdelijk gratis zit er toch niet in. Dan zal je het jaar daar op weer moeten bellen. Structureel gezien zal jaarlijks overstappen de laagste maandlasten opleveren.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.
Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info
Goedemorgen @Martin75, het zou uiteraard niet zo lastig moeten zijn om met de juiste afdeling in contact te komen om te bespreken wat de mogelijkheden zijn. Er zijn twee mogelijkheden. Bel vanaf je vaste Ziggo lijn naar 1200 (gratis). Of bel 0900 1884 (normaal tarief). Dagelijks bereikbaar van 8.00 tot 20.00 uur. Dan kun je vragen om door te worden verbonden naar retentie. Ook kun je het uitgebreide contactformulier invullen en dan wordt er zo spoedig mogelijk contact opgenomen. Was dit ook het formulier wat je eerder had ingevuld?
Ga geen formulier meer invullen terug bellen kennen ze niet meer veel beloven maar reageren ho maar
@Martin75 schreef:Ga geen formulier meer invullen terug bellen kennen ze niet meer veel beloven maar reageren ho maar
Meer dan een tijdelijke korting of een tv pakket tijdelijk gratis zit er toch niet in. Dan zal je het jaar daar op weer moeten bellen. Structureel gezien zal jaarlijks overstappen de laagste maandlasten opleveren.
@Martin75 gebruik de chat eens: De Chatbox (24 uur per dag/365 dagen per jaar te gebruiken) komt rechtsonder in het scherm op onderstaande pagina tevoorschijn, zodra er iemand beschikbaar is.
https://www.ziggo.nl/klantenservice/contact/chatonly
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.