HBO Max app vanaf nu beschikbaar bij Ziggo
Vanaf 21 februari heb je via de Mediabox Next en de Next Mini toegang tot de streamingsdienst van HBO Max. Hier binge je onder andere de nieuwste hitserie The Last of Us, White House Plumbers of de mo...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Sinds begin oktober een overeenkomst afgesloten met Ziggo (Internet/TV) en Vodafone (Mobiel), vanaf dat moment op beide fronten alleen maar ellende.
Vervolgens heb ik dagelijks minimaal 1 keer een onderbreking van het internet, TV / WIFI / Kabel alles ligt eruit en start dan vanzelf weer op. Heel hinderlijk.
Tot vandaag alles volledig wegvalt voor 5 uren, Monteur (nr 4) is voor morgen ingepland want er is iets vreemds in het signaal te zien.
Ik ben er nu wel klaar mee, het contract moet ontbonden worden. De klantenservice doet hier dramatisch lastig over, er zou 5 keer een monteur langs moeten komen voordat ik mijn contract kan ontbinden conform de voorwaarden. Dit staat echter nergens in de algemene voorwaarden!
Een klacht indienen kan ook niet, er is geen klachtenformulier of klachtenafdeling (dat snap ik, die zouden omkomen in het werk).
Dan maar via deze weg, ontbind a.u.b. mijn contract. Bespaar jezelf en mij de verdere moeite. Wat jullie doen is niet conform de wet, ik heb Ziggo voldoende in de gelegenheid gesteld mij een stabiele dienst te leveren. Dit is niet gelukt. Ik betaal 100% en ontvang een haperende dienst.
Hallo,
WELKOM op deze openbare klant helpt klant community, waar Ziggo Moderators afhankelijk van de drukte binnen 1 week langskomen in ieder topic. Ze zijn te herkennen aan voor hun naam en hebben t.o.v. de Helpdesk meer kennis, meer mogelijkheden, meer rechten en kunnen 'dieper' het Ziggo systeem inkijken, waardoor ze u vaak beter kunnen helpen dan de Helpdesk.
Echter, zonder uw gegevens kunnen ze natuurlijk niets doen, zet daarom uw postcode en huisnummer in uw Ziggo profiel, want daarmee kan een moderator uw gegevens achterhalen. Wilt u meer privé gegevens delen, dan kan u daarvoor ook het veld ''Persoonlijke opmerkingen'' gebruiken.
Als u nog in de 14 dagen bedenktijd zit, dan kan u zonder problemen het abonnement cancelen. Overigens gaat die bedenktijd pas in, op het moment dat u werkelijk het geleverde kan testen, dus op het moment dat b.v. de modem/router eindelijk was geactiveerd en deze redelijk storingsvrij werkt.
Wilt u daarna van het abonnement af, dan zal u moeten aantonen, dat Ziggo ( ondanks dat ze voldoende tijd had e.e.a. goed werkende te krijgen ) na weken nog steeds niet aan de afspraak voldoet en u de afgesproken diensten/services nog steeds niet ( of maar gedeeltelijk ) kan leveren en zo dus een wan prestatie levert.
Wacht u op een Ziggo mod, zodra deze uw vraag behandeld zal hij/zij zich hier melden.
@Bert schreef:Klacht en klachtenprocedure | Klantenservice | Ziggo
Misschien eerst de reactie van een Ziggo moderator afwachten ? Want zodra men een klacht indient, stopt alles totdat de klachten procedure is afgerond.
Hier staat een verwijzing naar de klantenservice. Bij de klantenservice zeggen ze geen klachten aan te kunnen nemen, dit kan alleen bij de afdeling opzeggingen.
Bij de afdeling opzeggingen geven ze aan geen klachten aan te kunnen nemen, dit kan alleen bij de klantenservice...
@access-streak schreef:Hier staat een verwijzing naar de klantenservice. Bij de klantenservice zeggen ze geen klachten aan te kunnen nemen, dit kan alleen bij de afdeling opzeggingen.
Bij de afdeling opzeggingen geven ze aan geen klachten aan te kunnen nemen, dit kan alleen bij de klantenservice...
Tja, typisch Ziggo ... die houdt niet van klagende klanten ! Als men geen klacht kan melden, dan kan Ziggo in haar jaarverslag zetten, dat er nauwelijks klachten zijn en zo beweren dat de Ziggo services/diensten dus wel goed moeten zijn.
Ik zie graag de reactie van een ziggo moderator. Een klacht indienen is sowieso onmogelijk, dus kan me niet voorstellen dat er een klachtenprocedure bij Ziggo is.
Dit topic is reeds gemeld door een mede lid en als je gegevens in je community profiel staan,
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info
dan komt er een Ziggo medewerker binnen een deze dagen het topic in en helpt je verder. Hiervoor hoef je niks te doen, dan alleen de Ziggo medewerker afwachten.
Hallo @access-streak , van harte welkom hier!
Zo van harte is het allemaal niet gegaan, als ik jouw verhaal zo lees. Het lijkt wel een lijdensweg. Ik kan mij dan ook voorstellen dat je er op dit moment helemaal genoeg van hebt en dat je het contract graag wilt opzeggen. Hieraan zijn helaas een aantal regels verbonden.
Zoals hier in het topic ook al benoemd heb je hiervoor sowieso contact nodig met de afdeling Opzeggingen. Alleen zij kunnen dit abonnement voor je opzeggen, zonder dat er een afkoopsom in rekening gebracht wordt. Met het jaarcontract dat je nu nog hebt, is het heel pittig om je contract op te zeggen. Het is alleen niet onmogelijk. Om dit te kunnen doen moet er bewezen worden:
1. Dat Ziggo technisch niet kan leveren wat er gegarandeerd wordt.
2. Dat Ziggo de kans heeft gehad om het probleem op te lossen, maar dat dit niet mogelijk lijkt.
Aan dat 2e punt, hangt dus inderdaad vast dat er meerdere vormen van contact moeten zijn geweest + meerdere monteurs om het technisch gezien aan de praat te krijgen. Dit is allemaal om te voorkomen dat mensen overspringen terwijl ze nog in contract zitten. Iedereen kan natuurlijk "zeggen" dat het technisch gezien niet werkt, wanneer je heel graag onder een contract uit wilt.
Sowieso komt er vandaag dus een monteur bij je langs. Dat is een stap in de goede richting. Of dat nu is voor het oplossen van het probleem of dat het je een stapje dichterbij brengt om het opzeggen van je abonnement mogelijk te maken. Laat je weten hoe dit is gegaan?
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Vanaf 21 februari heb je via de Mediabox Next en de Next Mini toegang tot de streamingsdienst van HBO Max. Hier binge je onder andere de nieuwste hitserie The Last of Us, White House Plumbers of de mo...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.