Goedemorgen,
Veranderd de contract duur van het abonnement na een verhuizing?
Groet,
Eco
Opgelost! Ga naar oplossing.
Een verhuizing is er geen nieuw abonnement, maar je neemt je abonnement mee wat je hebt en als dat met een maand opzegtermijn is, wijzigt dit niet.
Alleen speciale aanbiedingen met langdurige korting geeft weer een 12 maanden contract.
Zie ook het cadeautje wat je krijgt als je Ziggo meeneemt als je verhuist: Verhuizen | Verhuisservice | Ziggo
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Heb je in Mijn Ziggo al bekeken wat er daar is vastgelegd ?
ja. Daar is de contract duur van 12 maanden verlopen. Ik wil alleen niet weer 12 maanden vast zitten als ik de verhuizing doorgeef.
Heldere afspraken. Daar houden we van.
Op je overeenkomst met Ziggo zijn onze algemene voorwaarden van toepassing. En soms wat meer specifieke voorwaarden, bijvoorbeeld bij een speciale actie. We hebben ze eenvoudig, kort en duidelijk gehouden. Wel zo fijn.
In het kort
Om een dienst af te nemen heb je Kabel TV nodig.
Je sluit altijd een abonnement af voor onbepaalde tijd. En kunt maandelijks opzeggen.
Soms geldt er een minimum looptijd, bijvoorbeeld bij een actie met korting.
Extra zenders zijn maandelijks opzegbaar.
We kunnen je aanvraag afwijzen, bijvoorbeeld als je facturen nog niet betaald hebt.
Na acceptatie van je aanvraag heb je 14 kalenderdagen bedenktijd.
Een verhuizing is er geen nieuw abonnement, maar je neemt je abonnement mee wat je hebt en als dat met een maand opzegtermijn is, wijzigt dit niet.
Alleen speciale aanbiedingen met langdurige korting geeft weer een 12 maanden contract.
Zie ook het cadeautje wat je krijgt als je Ziggo meeneemt als je verhuist: Verhuizen | Verhuisservice | Ziggo
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.