1
Vraag
2
Reacties
braulio1979

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Contract Internet Start en Kabel TV omzetten naar alleen Internet Start

Hoi, graag wil ik mijn contract "Internet Start en Kabel TV" omzetten naar alleen "Internet Start". Via de zelf doen manier is het mij niet gelukt. Kan dat in mijn geval en op welke manier?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
AlexHelpt

Level 16
  • 1536Posts
  • 249Oplossingen
  • 680Likes

Bert, dat zal niet gaan 🙂 je wordt naar de In life sales-pagina verwezen, waar je alleen kan kiezen tussen TV Start/Complete/Max, Internet Start/Complete/Max/Giga en Vast Bellen Aan/Uit. Andere smaken, zoals Internet Only of juist TV Only, zijn (nog) niet te bestellen op deze wijze.

 

In dit geval zullen we even moeten wachten op een moderator @braulio1979. Contact opnemen met de klantenservice (www.ziggo.nl/chat, 1200 Ziggo-lijn of 0900-1884 andere lijn) kan ook helpen.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75178Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Wat gaat er mis?

 

Begrijp ik goed dat je geen TV meer wilt en geen gebruik van de Ziggo Go app / TV.

Volg de stappen vanaf deze pagina: Internet Start | 75/10 Mbit/s internetsnelheid | Ziggo

AlexHelpt

Level 16
  • 1536Posts
  • 249Oplossingen
  • 680Likes

Bert, dat zal niet gaan 🙂 je wordt naar de In life sales-pagina verwezen, waar je alleen kan kiezen tussen TV Start/Complete/Max, Internet Start/Complete/Max/Giga en Vast Bellen Aan/Uit. Andere smaken, zoals Internet Only of juist TV Only, zijn (nog) niet te bestellen op deze wijze.

 

In dit geval zullen we even moeten wachten op een moderator @braulio1979. Contact opnemen met de klantenservice (www.ziggo.nl/chat, 1200 Ziggo-lijn of 0900-1884 andere lijn) kan ook helpen.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75178Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

@AlexHelpt Ai, das jammer, ik had de hoop dat dat inmiddels wel werkte, omdat die mogelijkheid er nu lijkt te zijn.

Madelon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 996Posts
  • 122Oplossingen
  • 418Likes

Hi @braulio1979 

Is het al gelukt om de aanpassing te doen? Als niet, ik help je graag 😄 

Wil je jouw profiel updaten met je postcode en huisnummer? Dit is alleen zichtbaar voor Ziggo moderators! 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic