Jempi
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Contactformulier werkt niet

Tijdens grote storing op 07 april 2019.
Het invullen van het contactformulier lukt nog wel, maar geeft een foutmelding bij verzenden(restapi.ziggo.nl kan dit verzoek momenteel niet verwerken.HTTP ERROR 503)
Ziggo is dan totaal onbereikbaar.
Mvg
1 Geaccepteerde oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Evert
Super Expert
Super Expert
  • 6772Posts
  • 772Oplossingen
  • 1659Likes
Hoi Jempi,

Vreemd dat het verzenden van het contactformulier niet werkte!
Ik hoop dat het nu wel weer werkt, maar anders kun je ook nog chatten met Ziggo.
Op onderstaande pagina komt, als het niet te druk is, een chatknop naar voren.
Echter, als je ad- of scriptblockers aan hebt staan, komt die niet naar voren.
https://www.ziggo.nl/klantenservice/contact/

Als hij er niet staat, dan is het dus te druk en kun je later kijken of hij er dan wel staat 🙂

Groet,
Evert

Bekijk in context

4 Reacties 4
Evert
Super Expert
Super Expert
  • 6772Posts
  • 772Oplossingen
  • 1659Likes
Hoi Jempi,

Vreemd dat het verzenden van het contactformulier niet werkte!
Ik hoop dat het nu wel weer werkt, maar anders kun je ook nog chatten met Ziggo.
Op onderstaande pagina komt, als het niet te druk is, een chatknop naar voren.
Echter, als je ad- of scriptblockers aan hebt staan, komt die niet naar voren.
https://www.ziggo.nl/klantenservice/contact/

Als hij er niet staat, dan is het dus te druk en kun je later kijken of hij er dan wel staat 🙂

Groet,
Evert

Bekijk in context

Jempi
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dank je!
Piet van Zunder
Meedenker
  • 15Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes
Ik kan me voorstellen, dat Ziggo op haar eigen netwerk zit. Als je dus in een storing zit, is dat dus onbereikbaar.
Wel was Ziggo telefonisch bereikbaar, waar wel meteen verteld werd, dat er een grote storing was.
Zo iets kun je alleen maar uit zitten.
Dave!
Super Expert
Super Expert
  • 15272Posts
  • 636Oplossingen
  • 3438Likes
Piet van Zundert wrote:
Ik kan me voorstellen, dat Ziggo op haar eigen netwerk zit. Als je dus in een storing zit, is dat dus onbereikbaar.
Wel was Ziggo telefonisch bereikbaar, waar wel meteen verteld werd, dat er een grote storing was.
Zo iets kun je alleen maar uit zitten.

Om iets uit te zetten gaat meer bij kijken, want de helpdesk moet ook bereikbaar blijven voor klanten die wel werkende internet en andere diensten afnemen, Systeem is gekoppeld en als die wordt uitgezet dan is het lastig de klant te helpen. Ziggo zegt er netjes bij een Storing die los stond van de storing in Limburg en waarschijnlijk ook dat de wachttijden erg druk waren en houd rekening met drukte.

Uitgelicht topic

Prijswijziging per 1 juli 2021

Binnenkort informeren we iedereen persoonlijk over de prijswijziging van 1 juli 2021. Vanaf 10 mei ontvang je van ons een e-mail of brief wanneer er iets wijzigt in je abonnementskosten. Voor 1 juni w...

Geplaatst in Tips van Ziggo