Heb nu al 2x vanuit Thailand (€1,25 p/m, 30 min wachtrij) en vanuit Nederland via familie gepoogd op te zeggen maar men blijft het verkeerd doen en nu krijg ik nieuwe rekeningen.
De tekst op https://www.ziggo.nl/opzeggen/formulier/bedankt suggereert dat je opzegt en een brief krijgt binnen 7 dagen EN gebeld gaat worden wat natuurlijk moeilijk gaat als je in Thailand zit.
Heb de allereerste keer online opgezegd in januari toen ik even in Nederland was maar toen belden ze waarschijnlijk voor 12 uur (nachtwerker) en heb ik dat gewoon genegeerd wat ik trouwens altijd doe als ik het nummer niet herken.
Hoe kan ik nou opzeggen zonder te moeten bellen of gebeld te moeten worden?
Ziggo is klaar, adres bestaat niet meer (officieel per 1 juni, maar staat al 2 maanden leeg). Alleen Vodafone hou ik aan voor mijn kids en als noodnummer. Iemand een email of contact hoe ik dit nu goed geregeld kan krijgen?
Vrees nog een ander probleempje want zeer binnenkort heb ik niet eens een sleutel meer. Zakelijk abonnement voor alleen Internet dus kan mij niet herinneren of er materialen teruggestuurd moeten worden. Zo'n heel klein wit kastje denk ik (sorry, heb al bijna 9 maanden amper thuis geweest en al jaren niet meer dat kastje gezien)
Bedankt
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hi @NiwreRekkab! Wat irritant dat het opzeggen niet lukt! Vooral ook omdat je al een lange tijd in het buitenland bent en ook niks meer hebt op je adres in Nederland!
Ik heb het abonnement gelijk per direct voor je opgezegd en je krijgt hier ook nog een bevestiging van via de mail. Je had een Connect Box in gebruik, die moeten we wel terug hebben. Dat is dat witte kastje waar je het over hebt! Gaat dat nog lukken?
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.
In dit geval mogelijk vandaag al.
Zorg dat je postcode en huisnummer van je abonnement in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link kom je in je Ziggo community profiel, op die pagina mogelijk iets naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info
Hi @NiwreRekkab! Wat irritant dat het opzeggen niet lukt! Vooral ook omdat je al een lange tijd in het buitenland bent en ook niks meer hebt op je adres in Nederland!
Ik heb het abonnement gelijk per direct voor je opgezegd en je krijgt hier ook nog een bevestiging van via de mail. Je had een Connect Box in gebruik, die moeten we wel terug hebben. Dat is dat witte kastje waar je het over hebt! Gaat dat nog lukken?
Dank je, waar zou het kastje heengestuurd moeten of worden opgehaald? Mijn zoon's kamergenoot werkt bij Ziggo, wellicht dat hij het kan meenemen.
Wat @AlexHelpt zegt! 😄
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.