1
Vraag
2
Reacties
pvdh14

Gedreven Raadgever
  • 66Posts
  • 2Oplossingen
  • 25Likes

Complimenten aan Ziggo voor snel heractiveren abonnement

Wanneer iets positief is moet het in mijn ogen gezien ook gepost worden op het forum.

Dus bij deze Ziggo; mijn complimenten voor het snel heractiveren van mijn next boxen en internet en de korting. Dit was binnen een werkdag geregeld. 👍

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 2347Posts
  • 242Oplossingen
  • 542Likes

Goedemorgen @pvdh14! Wat ontzettend super om te lezen dat je zo tevreden bent met de geleverde service. Dat je hier een bericht aan wijdt, doet ons erg goed. We danken je dan ook oprecht voor je warme woorden. Mocht er in de toekomst wat zijn, dan zien we je graag terug op de Community :-)!

Bekijk in context

1 Reactie 1
Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 2347Posts
  • 242Oplossingen
  • 542Likes

Goedemorgen @pvdh14! Wat ontzettend super om te lezen dat je zo tevreden bent met de geleverde service. Dat je hier een bericht aan wijdt, doet ons erg goed. We danken je dan ook oprecht voor je warme woorden. Mocht er in de toekomst wat zijn, dan zien we je graag terug op de Community :-)!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic

Prijswijziging per 1 juli 2022

Binnenkort informeren we iedereen persoonlijk over de prijswijziging van 1 juli 2022. Tussen 9 en 31 mei ontvang je van ons een e-mail of brief wanneer er iets wijzigt in je abonnementskosten. Voor 1 ...

Geplaatst in Ziggo Updates