Geen vraag, maar een groot compliment.
Ik wilde dat ik wist met wie ik heb gesproken vanmiddag, maar het is me ontgaan.
Mijn smartcard was bleek defect te zijn en mijn abonnement en mediabox verouderd. Ik weet er zelf heel weinig van, dus schakelde hulp in via de chat in de app. Omdat het iets lastiger bleek te zijn dan gedacht, bood meneer aan mij even te bellen. Hij nam de tijd om mij alles uit te leggen zodat ik een weloverwogen keuze kon maken. Andere verkopers proberen je altijd het duurste aan te smeren, maar deze meneer niet. Hij luisterde goed naar mijn wensen en adviseerde om een iets simpeler abonnement te nemen. Het scheelde enorm in mijn kosten en meneer gaf aan dat mocht het toch een beetje tegenvallen, ik altijd even kon bellen om het aan te passen. Door laag te starten, betaal ik nooit teveel voor iets dat ik niet gebruik. Ik voelde me gezien (gehoord). Ik ben er nu dan ook van overtuigd een goed nieuw abonnement te hebben afgesloten. Tijdens het uitpuzzelen van dit alles hebben we gezellig zitten kletsen en hij bedankte me voor mijn tijd (is het niet andersom?) Ik zal nog een screenshot toevoegen van het einde van het gesprek. Hopelijk ziet de desbetreffende medewerker dit, en herkent zichzelf.
Nogmaals hartelijk bedankt voor het meedenken en de fijne service.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
is je oude mediabox een humax met ingebouwde harde schijf ?
in dat geval heb je bij tv start next (mini) het nadeel dat je niet meer kunt opnemen voor cloud opname is minimaal tv compleet vereist
Ik ben er heilig van overtuigd dat Leonie dit wel te lezen krijgt 😉
Hoi @fruupke79 wat een ontzettend leuk bericht, bedankt dat je dit met ons deelt op de Ziggo Community! Ik ben even voor je aan het speuren geweest en de medewerker met wie je hebt gesproken heet Dolf. Wat fijn dat Dolf je zo goed en vriendelijk heeft geholpen. Ik heb jouw compliment aan Dolf én aan zijn leidinggevende doorgestuurd, ik denk dat ze hier allebei erg blij mee zijn.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.