soepstengel

Stamgast
  • 26Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes

Combivoordeel Hollandsnieuwe

Ik ben een maand geleden overgestapt van vodafone naar hollandsnieuwe. Tot op heden nog geen e-mail van ziggo ontvangen dat ik extra pakket kan activeren. Mijn n.a.w. gegevens zijn bij hollandsnieuwe en ziggo gelijk. Als ik bij mijn hollandsnieuwe kijk staat daar vermeld dat ik het extra pakket in mijn ziggo kan activeren, echter als ik daar ziggo sport totaal wil activeren dan krijg ik de melding ‘ de gegevens kunnen niet worden opgehaald’.FF6DF369-1F59-4F60-A758-9E40DFCBC81A.jpegE0E63BF4-6D60-40CF-909F-13D36394F04A.jpeg

3 Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Bert
Super Expert
Super Expert
  • 55465Posts
  • 3630Oplossingen
  • 13209Likes

Vervolg: Ik las dat het tot 5 weken kan duren voordat alles is doorgevoerd.

Bekijk in context

Lotte
Community Moderator
Community Moderator
  • 1694Posts
  • 198Oplossingen
  • 508Likes

@soepstengel Excuses, er is iets niet goed gegaan bij het doorvoeren van de kortingsregel. De aanvraag heb ik om die reden helaas opnieuw in moeten dienen. We houden het scherp in de gaten en ik ga er vanuit dat je snel, een bericht ontvangt! 

Bekijk in context

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 5631Posts
  • 1360Oplossingen
  • 1826Likes

Hi @soepstengel

Het is inmiddels alweer een tijdje geleden, maar ik wilde de status van de laatste aanvraag nog even dubbelchecken. Sinds 25 november staat Ziggo Sport Totaal als gratis zenderpakket actief! 🙂

Bekijk in context

10 Reacties 10
Bert
Super Expert
Super Expert
  • 55465Posts
  • 3630Oplossingen
  • 13209Likes

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

Bert
Super Expert
Super Expert
  • 55465Posts
  • 3630Oplossingen
  • 13209Likes

Vervolg: Ik las dat het tot 5 weken kan duren voordat alles is doorgevoerd.

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 2492Posts
  • 296Oplossingen
  • 617Likes

Goedemiddag @soepstengel

Het klopt inderdaad wat @Bert aangeeft. De koppeling tussen Hollands Nieuwe en Ziggo duurt ongeveer 5 weken. Dit ging bij Vodafone sneller, door directe koppelingen.

Mocht je 5 weken na activatie van je Hollands Nieuwe abonnement nog geen gratis zenderpakket kunnen toevoegen, neem dan even contact op met de klantenservice van Hollands Nieuwe.

soepstengel
topicstarter
Stamgast
  • 26Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes

Beste Jamyla, a.s maandag is de periode van 5 weken verstreken (op jullie site lees ik namelijk dat het maximaal 5 weken duurt). Ik ga er vanuit dat ik dit weekend geen e-mail ga ontvangen. Is dit nieuw dat ik zelf met de klantenservice van hollandsnieuwe contact moet opnemen. In vorige topics met hetzelfde probleem, maakte jouw collega’s (Jos en Maud) intern een werkbon aan om het extra pakket te activeren. In de printscreen die ik gisteren heb meegestuurd haal ik ok uit dat zij dit al aan jullie hebben doorgegeven.

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 2492Posts
  • 296Oplossingen
  • 617Likes

@soepstengel

Heb je voor mij een bevestiging van de start van Hollandsnieuwe? Dan parkeer ik dit topic even voor maandag, zodat we er dan mee aan de slag kunnen mocht het nog niet zijn gelukt.

soepstengel
topicstarter
Stamgast
  • 26Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes

Hier een foto, waarbij je de ingangsdatum kunt zien en waarbij het combi tegoed wel al is toegevoegd.Hier een foto, waarbij je de ingangsdatum kunt zien en waarbij het combi tegoed wel al is toegevoegd.

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 2492Posts
  • 296Oplossingen
  • 617Likes

Dankjewel @soepstengel.

Wij gaan ermee aan de slag 🙂 Komende week zal je bericht ontvangen over de gratis extra's van Ziggo en hoe te activeren in Mijn Ziggo.

soepstengel
topicstarter
Stamgast
  • 26Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes

Beste, De werkweek is al bijna teneinde en ik heb tot op heden nog geen bericht gehad of de mogelijkheid onder mijn account, om het extra ziggo sport totaal pakket te activeren. Voor de zekerheid zojuist nog even contact opgenomen met Hollandsnieuwe, maar medewerker Eric vertelde dat ik hierover toch eerst contact met Ziggo moest opnemen.

Lotte
Community Moderator
Community Moderator
  • 1694Posts
  • 198Oplossingen
  • 508Likes

@soepstengel Excuses, er is iets niet goed gegaan bij het doorvoeren van de kortingsregel. De aanvraag heb ik om die reden helaas opnieuw in moeten dienen. We houden het scherp in de gaten en ik ga er vanuit dat je snel, een bericht ontvangt! 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 5631Posts
  • 1360Oplossingen
  • 1826Likes

Hi @soepstengel

Het is inmiddels alweer een tijdje geleden, maar ik wilde de status van de laatste aanvraag nog even dubbelchecken. Sinds 25 november staat Ziggo Sport Totaal als gratis zenderpakket actief! 🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic

Prijswijziging per 1 juli 2022

Binnenkort informeren we iedereen persoonlijk over de prijswijziging van 1 juli 2022. Tussen 9 en 31 mei ontvang je van ons een e-mail of brief wanneer er iets wijzigt in je abonnementskosten. Voor 1 ...

Geplaatst in Ziggo Updates