Hoi @Alexziggo,
Ik hem mijzelf kunnen registreren en heb in kunnen loggen in MijnZiggo. Dank daarvoor.
In MijnZiggo zag ik dat mijn abonnementsgegevens niet juist zijn. Er staat daar dat ik TV start en Internet start heb, zonder bellen, en 53,50 euro per maand moet betalen.
De korting omdat ik ben overgestapt op Ziggo is hierin niet verwerkt. Ook had ik Fox sports Eredivisie( Nu ESPN) erbij besteld, ook dit zie ik niet terug en die zenders doen het dan ook niet. En omdat ik via meer voordeel. NL heb besteld zou ik ook nog 20 euro cashback per maand krijgen, wat niet vermeld staat in MijnZiggo, maar dat had ik dan ook niet verwacht.
Misschien dat dit ook te maken heeft met dat ik weer mijn oude klantnummer heb maar ik heb het idee dat mijn bestelling en de daarbij behorende acties en kortingen niet helemaal goed is gegaan. Voor de duidelijkheid zal ik mijn bestelling even weergeven:
-Internet en TV start
-12 mnd gratis movies XL (deze doet het wel)
-Fox sports Eredivisie
-Cashback twv €120 (6 mnd € 20 korting op actief tarief
-Korting €13,05
Mijn overeengekomen abonnementskosten voor de eerste 6 maanden zouden er dus zo uit moeten zien:
Startinternet €39,95
Start TV € 0
Fox sports Eredivisie €17,95
Totaal: € 57,90
Gekozen cadeau: € 20 per maand cashback via meer voordeel.nl
Dit zie ik allemaal niet terug in mijn gegevens en dat komt denk ik doordat ik niet gezien word als nieuwe klant heb ik zomaar het vermoeden.
Sorry voor het lange verhaal maar zou jij hierin iets voor mij kunnen betekenen?
Alvast bedankt voor de moeite