Bokkepoot

Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Combinatie van klantnummer, postcode en huisnummer wordt niet herkend

Deze week overgestapt op Ziggo en alles geïnstalleerd . Internet en TV werken. Nu probeer ik me te registreren voor MijnZiggo maar bij het invullen van mijn klantnummer (die bij de bevestigingsmail is verstuurd), postcode en huisnummer wordt er aangegeven dat deze combinatie niet door Ziggo herkent wordt. Iemand een suggestie hoe dit op te lossen?

Wil ook graag in MijnZiggo kijken want mijn extra zenderpakketten werken ook niet. 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes

Staan uw adresgegevens, postcode en huisnummer, in uw profiel? Dan geef ik het moderatieteam een seintje. Dit zouden ze voor u kunnen oplossen.

Bekijk in context

17 Reacties 17
Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes

Staan uw adresgegevens, postcode en huisnummer, in uw profiel? Dan geef ik het moderatieteam een seintje. Dit zouden ze voor u kunnen oplossen.

Bokkepoot
Topicstarter
Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ja die staan in mijn profiel.

Dank je wel! 

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi @Bokkepoot, welkom op de Ziggo Community!

Het lijkt erop dat je weer je oude klantnummer in gebruik hebt genomen en dan wil hij wel eens moeilijk gaan doen op dit gebied. Ik heb zojuist je oude profiel verwijderd. Ik verwacht dat je je binnen 24 uur kunt registreren! Zo niet, geef me een seintje 

Bokkepoot
Topicstarter
Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

OK bedankt voor de hulp. 

Ga ik het morgen weer proberen!

Bokkepoot
Topicstarter
Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hoi @Alexziggo,

Ik hem mijzelf kunnen registreren en heb in kunnen loggen in MijnZiggo. Dank daarvoor. 

In MijnZiggo zag ik dat mijn abonnementsgegevens niet juist zijn. Er staat daar dat ik TV start en Internet start heb, zonder bellen, en 53,50 euro per maand moet betalen.

De korting omdat ik ben overgestapt op Ziggo is hierin niet verwerkt. Ook had ik Fox sports Eredivisie( Nu ESPN) erbij besteld, ook dit zie ik niet terug en die zenders doen het dan ook niet. En omdat ik via meer voordeel. NL heb besteld zou ik ook nog 20 euro cashback per maand krijgen, wat niet vermeld staat in MijnZiggo, maar dat had ik dan ook niet verwacht. 

Misschien dat dit ook te maken heeft met dat ik weer mijn oude klantnummer heb maar ik heb het idee dat mijn bestelling en de daarbij behorende acties en kortingen niet helemaal goed is gegaan. Voor de duidelijkheid zal ik mijn bestelling even weergeven:

 

-Internet en TV start 

-12 mnd gratis movies XL (deze doet het wel) 

-Fox sports Eredivisie 

-Cashback twv €120 (6 mnd € 20 korting op actief tarief

-Korting €13,05

Mijn overeengekomen abonnementskosten voor de eerste 6 maanden zouden er dus zo uit moeten zien:

Startinternet €39,95

Start TV € 0

Fox sports Eredivisie €17,95

Totaal: € 57,90

Gekozen cadeau: € 20 per maand cashback via meer voordeel.nl

Dit zie ik allemaal niet terug in mijn gegevens en dat komt denk ik doordat ik niet gezien word als nieuwe klant heb ik zomaar het vermoeden. 

Sorry voor het lange verhaal maar zou jij hierin iets voor mij kunnen betekenen? 

Alvast bedankt voor de moeite

 

 

 

Erik S
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2262Posts
  • 356Oplossingen
  • 545Likes

Hoi @Bokkepoot,

Allereerst sorry voor de ietwat late reactie.. We lopen wat dagen achter en ik zie je nieuwe bericht nu pas naar voren komen. In het systeem zie ik dat je al contact hebt gehad met enkele collega's van mij en dat zowel het Eredivisie zenderpakket als de beloofde korting van 6 maanden is toegevoegd. Ik ga ervan uit dat alles nu geregeld is zoals je het voor ogen had! Als er toch nog iets niet goed staat of ontbreekt horen we dat natuurlijk graag van je hier. Je mag ook contact opnemen met onze klantenservice als je voorkeur daar naar uit gaat 

Mooie dag gewenst!

Bokkepoot
Topicstarter
Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hoi Erik, 

 

Ja alles is geregeld. Uiteindelijk telefonisch weten op te lossen.

Evengoed bedankt voor je bericht! 

Nick8919

Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Hallo, ik heb hetzelfde probleem. Zouden jullie hier ook naar kunnen kijken? Mijn adresgegevens staan in mijn profiel!

 

bedankt alvast!

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi @Nick8919,

Ik zie dat je inmiddels een eigen topic bent gestart én het ook alweer werkt, top! 

charade28

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb zelfde probleem. Ik wil nieuw account aanmaken maar lukt dat niet. Ik krijg onderste fout:

Deze combinatie van klantnummer, postcode en huisnummer herkennen we niet. Wil je het nog eens proberen? Lukt dat niet, neem dan contact met ons op.


Willen jullie ook mijn oude profiel verwijderen. 

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5792Posts
  • 685Oplossingen
  • 2412Likes

Goedemorgen @charade28 

Allereerst welkom hier op de Community!

Natuurlijk wil ik je graag helpen bij het aanmaken van een account. Alleen als ik zoek op jouw postcode en huisnummer die je hebt vermeld in je profiel, zie ik je helemaal niet als klant verschijnen. Klopt het dat je nog  geen actieve diensten van ons hebt?

charade28

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Als het goed is wel. 15 september kabel tv besteld. Het zou actief zijn vanaf 19 september. Ik wil account maken voor ziggo go maar lukt helaas nog niet. 
 ^^Bericht verwijderd door moderator wegens privacy^^

charade28_0-1695198407845.png

 

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5792Posts
  • 685Oplossingen
  • 2412Likes

Nou is uiteraard de dag ook nog niet voorbij, maar tevens heeft de order vertraging 😞 Enorm balen uiteraard.

Wacht de komende dagen even af met het registeren van je account. @charade28 

charade28

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Bedankt voor antwoord!

Wat jammer ivm vertraging. Enige idee hoe lang dat het duurt?

 

 

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5792Posts
  • 685Oplossingen
  • 2412Likes

Wist ik het maar, ik tast ook nog in het duister @charade28  Ik verwacht binnen 48 uur dat het is opgelost.

 

charade28

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Wat ik niet snap als ik mijn oude profiel (klantnummer 18416760) probeert, geen fout melding!. Hoe kan dat? Misschien toch een botsing. 

Kunnen jullie deze profiel en klantnummer verwijderen?

 

charade28_0-1695211264788.png

 

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5792Posts
  • 685Oplossingen
  • 2412Likes

Ik ben bang dat een reactie vanuit mijn kant ook niet meer relevant is gezien het Kabel TV abonnement inmiddels is beeindigd.

Mocht je nog vragen hebben laat het dan gerust even weten. @charade28 

Uitgelicht topic