HBO Max app vanaf nu beschikbaar bij Ziggo
Vanaf 21 februari heb je via de Mediabox Next en de Next Mini toegang tot de streamingsdienst van HBO Max. Hier binge je onder andere de nieuwste hitserie The Last of Us, White House Plumbers of de mo...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Hallo.
Ik ben een nieuwe klant en krijg al drie dagen de foutmelding dat " de combinatie van klantnummer en postcode wordt niet herkend". Dus kan ik geen account aanmaken. Los daarvan heb ik vandaag vier keer met de klantenservice contact opgenomen en er is twee keer voor monteur een afspraak gemaakt ( aansluiting van zo'n AOP). Beide keren zijn afspraken door het systeem eruit gegooid (gecanceld). Aansluiting van AOP is ook geen rocket science maar het moet perse door de monteur gemaakt worden. Lang verhaal kort, het begint best vervelend te worden! Al vanaf het begin!
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hallo @Farahad , welkom op de Ziggo Community!
Logisch dat dit irritant begint te worden. We kunnen hier wel spreken van een heuse valse start.
Ik ben in de gegevens gedoken en zie dat je eerder klant bent geweest op dit klantnummer. Doordat dit klantnummer nog steeds op de "voormalig klant" status stond, kon er geen monteur ingepland worden en kon je geen Mijn Ziggo account aanmaken. Logisch ook, wat moet een voormalig klant nou met een monteur of Mijn Ziggo account?
De bestelling die open stond heb ik handmatig een zetje gegeven en inmiddels heeft het account de status "Klant". Binnen nu en 24 uur kun je een Mijn Ziggo account aanmaken. Dit heeft even verwerkingstijd nodig.
Voor wat betreft de diensten is het natuurlijk wel handig dat je deze aan kunt sluiten. Ik heb een monteur ingepland voor vandaag tussen 12.00 & 18.00. Gaat dat jou lukken? 🙂
Daarnaast heb ik nog wel een aantal vragen hierover. Wil je deze beantwoorden?
Heb je helemaal geen AOP of is deze verouderd?
Er komt wel een groene kabel binnen toch?
Kun je eens een foto sturen van de binnenkomende kabel/AOP?
Ik hoor graag van je.
Monteur is geweest. Een heel aardige, deskundige en behulpzame man. Alles is geregeld en ik heb de access points ook geïnstalleerd. Met glasvezel van vorige provider had ik signaal sterkte van -50 in woonkamer en nu -35. Dit allemaal is dankzij jou gebeurd. Ik vind het echt jammer dat de meeste mensen van klantenservice zo onervaren zijn. Zonder jouw help had ik misschien nog dagen gefrustreerd moeten wachten omdat niemand van de klantenservice mij kon helpen. You made my day man!
Hartelijk dank Jiri
Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.
Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info
Bedankt Bert voor je reactie. Mijn postcode en huisnummer staan wel in mijn profiel.
Hallo @Farahad , welkom op de Ziggo Community!
Logisch dat dit irritant begint te worden. We kunnen hier wel spreken van een heuse valse start.
Ik ben in de gegevens gedoken en zie dat je eerder klant bent geweest op dit klantnummer. Doordat dit klantnummer nog steeds op de "voormalig klant" status stond, kon er geen monteur ingepland worden en kon je geen Mijn Ziggo account aanmaken. Logisch ook, wat moet een voormalig klant nou met een monteur of Mijn Ziggo account?
De bestelling die open stond heb ik handmatig een zetje gegeven en inmiddels heeft het account de status "Klant". Binnen nu en 24 uur kun je een Mijn Ziggo account aanmaken. Dit heeft even verwerkingstijd nodig.
Voor wat betreft de diensten is het natuurlijk wel handig dat je deze aan kunt sluiten. Ik heb een monteur ingepland voor vandaag tussen 12.00 & 18.00. Gaat dat jou lukken? 🙂
Daarnaast heb ik nog wel een aantal vragen hierover. Wil je deze beantwoorden?
Heb je helemaal geen AOP of is deze verouderd?
Er komt wel een groene kabel binnen toch?
Kun je eens een foto sturen van de binnenkomende kabel/AOP?
Ik hoor graag van je.
Hoi Jiri. Bedankt voor je reactie en kennis. Je weet meer dan alle andere zes mensen van de klantenservice met wie ik gesproken heb. Speciaal de laatste die Eva heette en ik haar om kwart over negen vandaag aan de lijn had. Zo'n arrogantie kom ik niet vaak tegen.
Ik heb in mijn " huis dossier" gekeken en klopt dat ik al eerder klant geweest ben. Dat wist ik niet meer. Wat je zegt over verwerking in het systeem van Ziggo klopt helemaal. De tijdstip van monteur is prima.
Ik had glasvezel en dus helemaal geen AOP. Foto's probeer ik om te uploaden maar er gebeurt niets! 🤔
Bedankt voor jouw foto's @Farahad
De eerste is inderdaad het AOP van Ziggo (voorheen UPC), maar is verouderd. Het is dan ook maar goed dat er een monteur ingepland staat om deze te vervangen.
Het spijt mij enorm dat je zoveel slechte ervaringen in zo'n korte tijd hebt gehad met onze klantenservice. Dit is natuurlijk niet wat je van ons mag verwachten en ik ga mijn collega's hier dan ook op aanspreken.
Voor nu is het eigenlijk wachten op de monteur. Laat je vanmiddag even weten hoe het gegaan is?
Monteur is geweest. Een heel aardige, deskundige en behulpzame man. Alles is geregeld en ik heb de access points ook geïnstalleerd. Met glasvezel van vorige provider had ik signaal sterkte van -50 in woonkamer en nu -35. Dit allemaal is dankzij jou gebeurd. Ik vind het echt jammer dat de meeste mensen van klantenservice zo onervaren zijn. Zonder jouw help had ik misschien nog dagen gefrustreerd moeten wachten omdat niemand van de klantenservice mij kon helpen. You made my day man!
Hartelijk dank Jiri
Wat super dat de monteur alles geregeld heeft @Farahad
En zelfs nog beter dan dat het hiervoor was. Daar doen we het voor! 😉
Fijn dat we hiermee jouw dag weer goed gemaakt hebben en dankjewel voor jouw complimenten! Dit waardeer ik enorm en hiermee maak je mijn dag ook weer helemaal goed 😄
Mocht er ooit nog iets zijn, dan weet je ons te vinden.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Vanaf 21 februari heb je via de Mediabox Next en de Next Mini toegang tot de streamingsdienst van HBO Max. Hier binge je onder andere de nieuwste hitserie The Last of Us, White House Plumbers of de mo...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.