Ik heb een ci module abonnement die ik niet meer gebruik. Ik wil deze stop zetten. Maar dit lukt niet via mijn ziggo. Hoe lukt dat wel?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Goedemiddag @Juralk79 en een warm welkom op de Community,
Top dat je dit forum ontdekt hebt! Ik begrijp uit je bericht dat de Extra CI Plus met bijbehorende smartcard nit meer gebruikt wordt en dat je deze wilt opzeggen. Ik heb direct jouw gegevens er bijgepakt en de CI Plus module (bruikleen a € 2,- per maand) voor je opgezegd. Je ontvang van deze wijziging van mij nog een orderbevestiging per e-mail. Laat je het weten als wij verder nog ergens mee kunnen helpen?
Alvast hele fijne feestdagen en een gezond & gelukkig 2023 gewenst!
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Een Ziggo moderator komt hier binnenkort langs om naar je vraag te kijken.
Goedemiddag @Juralk79 en een warm welkom op de Community,
Top dat je dit forum ontdekt hebt! Ik begrijp uit je bericht dat de Extra CI Plus met bijbehorende smartcard nit meer gebruikt wordt en dat je deze wilt opzeggen. Ik heb direct jouw gegevens er bijgepakt en de CI Plus module (bruikleen a € 2,- per maand) voor je opgezegd. Je ontvang van deze wijziging van mij nog een orderbevestiging per e-mail. Laat je het weten als wij verder nog ergens mee kunnen helpen?
Alvast hele fijne feestdagen en een gezond & gelukkig 2023 gewenst!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.