Vraag
Reacties
Oplossing
Juralk79
Level 1

Ci module opzeggen

Ik heb een ci module abonnement die ik niet meer gebruik. Ik wil deze stop zetten. Maar dit lukt niet via mijn ziggo. Hoe lukt dat wel?

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Paul
Community Testspecialist
Community Testspecialist

Goedemiddag @Juralk79 en een warm welkom op de Community,

Top dat je dit forum ontdekt hebt! Ik begrijp uit je bericht dat de Extra CI Plus met bijbehorende smartcard nit meer gebruikt wordt en dat je deze wilt opzeggen. Ik heb direct jouw gegevens er bijgepakt en de CI Plus module (bruikleen a € 2,- per maand) voor je opgezegd. Je ontvang van deze wijziging van mij nog een orderbevestiging per e-mail. Laat je het weten als wij verder nog ergens mee kunnen helpen?

Alvast hele fijne feestdagen en een gezond  & gelukkig 2023 gewenst!

Bekijk in context

2 Reacties 2
Bert
Level 21

Een Ziggo moderator komt hier binnenkort langs om naar je vraag te kijken.

Paul
Community Testspecialist
Community Testspecialist

Goedemiddag @Juralk79 en een warm welkom op de Community,

Top dat je dit forum ontdekt hebt! Ik begrijp uit je bericht dat de Extra CI Plus met bijbehorende smartcard nit meer gebruikt wordt en dat je deze wilt opzeggen. Ik heb direct jouw gegevens er bijgepakt en de CI Plus module (bruikleen a € 2,- per maand) voor je opgezegd. Je ontvang van deze wijziging van mij nog een orderbevestiging per e-mail. Laat je het weten als wij verder nog ergens mee kunnen helpen?

Alvast hele fijne feestdagen en een gezond  & gelukkig 2023 gewenst!