Hallo ik wil graag mijn ci+ module opzeggen en las dat ik het bij jullie kan doen đ¤ˇ
Opgelost! Ga naar oplossing.
Goedemorgen @Frits 1959 en een warm welkom op de Community,
Goed dat je dit forum gevonden hebt voor het stellen van je vraag. Ik heb direct even jouw gegevens erbij gepakt en zie dat je al contact hebt gehad met een van mijn collega's om de CI Plus module op te zeggen. Je ontvang een retourenveloppe waarin je de CI Plus kunt retourneren naar onderstaande retouradres.
XPO/Ziggo
Antwoordnummer 1070
5800 VB Venray
Laat je het weten als we verder ergens mee kunnen helpen?
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
CI+ Module opzeggen zal ik even voorleggen aan een Medewerker dan neemt deze contact op in dit topic, als alle gegevens up to date zijn in het profiel dan is het zo gedaan. Je hoeft alleen maar te wachten, voor de rest niet, Medewerker zie je met een Ziggo Logo voor zijn naam vanzelf verschijnen.
Goedemorgen @Frits 1959 en een warm welkom op de Community,
Goed dat je dit forum gevonden hebt voor het stellen van je vraag. Ik heb direct even jouw gegevens erbij gepakt en zie dat je al contact hebt gehad met een van mijn collega's om de CI Plus module op te zeggen. Je ontvang een retourenveloppe waarin je de CI Plus kunt retourneren naar onderstaande retouradres.
XPO/Ziggo
Antwoordnummer 1070
5800 VB Venray
Laat je het weten als we verder ergens mee kunnen helpen?
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.