Prijswijziging per 1 juli 2022
Binnenkort informeren we iedereen persoonlijk over de prijswijziging van 1 juli 2022. Tussen 9 en 31 mei ontvang je van ons een e-mail of brief wanneer er iets wijzigt in je abonnementskosten. Voor 1 ...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Op diverse pagina's op de website van ziggo wordt gesproken over een mogelijkheid om te chatten.
Er staat bijv. "Chat met ons" - maar er is geen mogelijkheid om dat te doen.
Of er staat "Loop je vast bij het installeren van je mediabox? Of heb je een vraag over de specificatie van je laatste factuur? We helpen je graag een handje. Rechtsonderin vind je ons op de chat." - maar rechts onderin staat niets dat lijkt op een mogelijkheid om te chatten. Is chatten afgeschaft? Zo niet: waarom kan het dan niet?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Ik heb het zelfde probleem chatten kan niet meer. Waarom niet ziggo?
V.w.b. de chatknop. In plaats van tijdelijk inactief en verwijderen, zou je er een tekst naast kunnen zetten: tijdelijk uitgeschakeld ivm drukte. Nu zoeken de klanten zich de rompslomp en dat is niet ok.
"V.w.b. de chatknop. In plaats van tijdelijk inactief en verwijderen, zou je er een tekst naast kunnen zetten: tijdelijk uitgeschakeld ivm drukte. Nu zoeken de klanten zich de rompslomp en dat is niet ok."
Op welke pagina mis je de chatknop?
Contact | Klantenservice | Ziggo
Zie je hier de chat mogelijkheid als je naar beneden scrolt?
@HarryEde Zie je hier rechts onderin de chat mogelijkheid? Chatten (ziggo.nl)
Op de onderstaande pagina's kom ik GEEN CHATKNOP tegen:
https://www.ziggo.nl/klantenservice/contact/chatonly
https://www.ziggo.nl/klantenservice/contact
@HarryEde schreef:Op de onderstaande pagina's kom ik GEEN CHATKNOP tegen....
Hebt u misschien een AD-blocker ( of dergelijke ) aanstaan? Vaak verwijdert dit soort software die de knop.
Maar als ik die software tijdelijk uitzet, dan verschijnt bij mij de 'Chat' knop ook niet. Dat kan natuurlijk ook een probleem in die software zijn, maar die software verwijderd die knop natuurlijk niet voor niets.
Waarschijnlijk is het de wijze waarop, de knop gemaakt is ( of zoals deze is geïntegreerd in de webpagina ) die deze software triggert. Daarover al vaak bij Ziggo geklaagd, want steeds meer mensen gaan dit soort software gebruiken om hun privacy te beschermen, dus veel meer mensen hebben/krijgen dit probleem. Maar Ziggo heeft natuurlijk wel de mond vol m.b.t. privacy, maar verder dan dat gaat het niet. Het is namelijk makkelijker ( en goedkoper ! ) om naar de andere te wijzen en die te schuld te geven.
Geen Chat knop.
@Bert schreef:...Zie je hier rechts onderin de chat mogelijkheid? Chatten (ziggo.nl)
Ook met alles uit ( gepauzeerd ) verschijnt er geen chat mogelijkheid.
Natuurlijk kan er m.b.t. software van alles fout gaan. En natuurlijk hoeft dat probleem ook niet 100% bij Ziggo te liggen. Maar een simpele oplossing is, om onder de huidige knop gewoon een kleine standaard ( = niets grafisch e.d. ) knop/button/link te maken, die gewoon het chat script start.
Steeds meer mensen zijn bezorgd over hun privacy op het internet. Dat is een goede zaak, want wachten totdat 'het internet' of de wetgeving daar wat aan doet, bied geen soelaas. Tegen die tijd is het veel te laat. Zelf actie ondernemen en AD- en cookie blockers installeren helpt altijd wat.
Dus grote kans dat steeds meer Ziggo klanten dit probleem hebben, terwijl de oplossing zo simpel is, namelijk 1 extra knop/link.
@Pasi "Dus grote kans dat steeds meer Ziggo klanten dit probleem hebben, terwijl de oplossing zo simpel is, namelijk 1 extra knop/link."
Als er altijd een link is en iedereen kan daarop klikken, dan kan de chat overlopen met als gevolg dat er een wachttijd kan ontstaan van uren, als er een onverwachte storing is.
Als de chatbox er dan niet is, dan kunnen ook de andere communicatiemiddelen gebruikt worden.
Je kan ook klikken en dan in de wacht staan.
Het gaat erom dat de chat button/knop nu zo 'verpakt' zit, dat AD- blockers er op triggeren.
Allemaal waar. Maar je kan met je auto ook een ongeluk krijgen, maar dat is geen reden om de auto niet te gebruiken.
Dus om nu alle dingen te gaan noemen waarom het eventueel niet zou kunnen ..... zo geredeneerd dan zouden we misschien nog in berehuiden lopen.
@Pasi "Dus om nu alle dingen te gaan noemen waarom het eventueel niet zou kunnen ..... zo geredeneerd dan zouden we misschien nog in berehuiden lopen."
Ik noem dit, omdat dit op die manier is uitgelegd door Ziggo, in een ander topic.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Binnenkort informeren we iedereen persoonlijk over de prijswijziging van 1 juli 2022. Tussen 9 en 31 mei ontvang je van ons een e-mail of brief wanneer er iets wijzigt in je abonnementskosten. Voor 1 ...