Beste forumleden,
Na een goede ervaring op de technische community van Ziggo, hoop ik nu weer op een oplossing dankzij de moderators. Na meerdere contactmomenten met de klantenservice is mijn factuur een rotzooi geworden, ben ik nog niet geholpen en verlies ik echt het vertrouwen in de kennis en kunde van de Ziggo klantenservice.
Het probleem is als volgt.
Zie factuur januari voor originele abonnement:
Abonnement: Internet compleet en TV Start (zonder bellen)
Korting: €10,45 (geldig t/m 21-11-2021)
Verhuisd op 12-1-2021. De verhuizing van Ziggo naar voormalig UPC gebied verliep niet soepel, waardoor we 3 weken zonder internet/TV hebben gezet. Hiervoor heeft Ziggo ons een correctie van €44,- gegeven die ook op de factuur staat, dus dat is goed gegaan.
Factuur februari:
- Abonnement lijkt veranderd naar 'Internet compleet en TV Start (met bellen), zonder onze toestemming
- Korting die t/m 21-11-2021 geldig zou zijn is verdwenen
- Met terugwerkende kracht vanaf 12-1-2021 (verhuisdatum) wordt de verkregen korting in rekening gebracht
- Factuur adres komt niet overeen met ons oude dan wel nieuwe adres, dus lijkt een random adres
Na telefonisch contact met Ziggo klantenservice, werd naar ons bevestigd dat het probleem duidelijk was en dat het probleem opgelost zou worden, namelijk in maart zou het teveel betaalde bedrag verrekend worden op de factuur.
Echter, is dit niet gebeurd en staat er op de factuur het volgende:
- Abonnement: Internet compleet en TV Start (zonder bellen), dus dit is goed aangepast
- De korting (geldig t/m 21-11-2021) wordt niet meegerekend
- Geen correctie van het te veel betaalde bedrag in februari
- Factuur adres klopt nog steeds niet
In de bijlage vind je een Excel document, met daarin de factuur details en een voorstel van hoe de kosten verrekend zouden moeten worden.
Het is erg frustrerend dat ik zelf deze berekening moet maken, om uit te zoeken waar het mis gaat, terwijl dit toch echt de taak van Ziggo zou moeten zijn. Verder heb ik ondertussen meerdere keren te horen gekregen dat ik teruggebeld zou worden door de klantenservice, maar dit gebeurt niet.
Ik hoop van harte dat jullie dit z.s.m. kunnen oplossen en dat de factuur van april klopt!