Helaas is mijn vorige topic al gearchiveerd, daarom ben ik gedwongen om een nieuw topic te openen.
https://community.ziggo.nl/community-archief-226/apparatuur-niet-geleverd-voor-nieuw-abonnement-6605...
Naar aanleiding van bovenstaand verhaal heeft Ziggo ( @Alex Ziggo ) destijds mijn abonnement geannuleerd en opnieuw ingediend, waarbij er geen Mediabox zou worden geleverd maar een CI+ module. Dit omdat destijds de Mediaboxen niet op voorraad waren en het ook onduidelijk was wanneer deze konden worden geleverd.
Ik heb destijds mijn abonnement aangevraagd via breedbandwinkel.nl. Hierbij zou ik een cashback van hun krijgen van 75 euro. Deze cashback heb ik nog altijd niet ontvangen dus ik heb daarom contact met ze hierover opgenomen.
Zij geven aan dat ze de cashback niet kunnen uitbetalen omdat het abonnement is geannuleerd en het nieuwe abonnement niet meer via hun loopt.
Dit verhaal heeft dus een behoorlijk vervelend staartje gekregen. Ik heb in november meer dan twee weken zonder internet gezeten omdat Ziggo de spullen niet op tijd heeft kunnen leveren, hierdoor heb ik extra kosten moeten maken vanwege het aanschaffen van extra MB's voor mijn mobiele internet en nu loop ik ook nog eens een cashback van 75 euro mis.
Nu begrijp ik ook dat dit soort cashbacks los staan van Ziggo zelf, maar is hier iets mee te doen? Ik heb namelijk niet het idee dat ik er samen met breedbandwinkel.nl uit ga komen.