Helaas is mijn vorige topic al gearchiveerd, daarom ben ik gedwongen om een nieuw topic te openen.
Naar aanleiding van bovenstaand verhaal heeft Ziggo ( @Alex Ziggo ) destijds mijn abonnement geannuleerd en opnieuw ingediend, waarbij er geen Mediabox zou worden geleverd maar een CI+ module. Dit omdat destijds de Mediaboxen niet op voorraad waren en het ook onduidelijk was wanneer deze konden worden geleverd.
Ik heb destijds mijn abonnement aangevraagd via breedbandwinkel.nl. Hierbij zou ik een cashback van hun krijgen van 75 euro. Deze cashback heb ik nog altijd niet ontvangen dus ik heb daarom contact met ze hierover opgenomen.
Zij geven aan dat ze de cashback niet kunnen uitbetalen omdat het abonnement is geannuleerd en het nieuwe abonnement niet meer via hun loopt.
Dit verhaal heeft dus een behoorlijk vervelend staartje gekregen. Ik heb in november meer dan twee weken zonder internet gezeten omdat Ziggo de spullen niet op tijd heeft kunnen leveren, hierdoor heb ik extra kosten moeten maken vanwege het aanschaffen van extra MB's voor mijn mobiele internet en nu loop ik ook nog eens een cashback van 75 euro mis.
Nu begrijp ik ook dat dit soort cashbacks los staan van Ziggo zelf, maar is hier iets mee te doen? Ik heb namelijk niet het idee dat ik er samen met breedbandwinkel.nl uit ga komen.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Aah top! Ik wilde namelijk sowieso gewoon een vergoeding voor je gaan aanmaken van 75 euro. Maar met deze bevestiging erbij kan ik hem iets makkelijker verklaren. Helemaal goed. Dankjewel! Ik ga de vergoeding gelijk voor je in orde maken ^^.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Hey @NickB9 . Welkom hier!
Ach, wat een stomme situatie, zo. Mijn collega Alex heeft natuurlijk niets geweten van deze cashback actie. Omdat dit niet een actie van ons is (wij krijgen hier dus letterlijk niets van te zien).
Heb je toevallig nog iets van een bevestiging van breedbandwinkel waar deze actie in staat ook? Ik snap vanuit hun ook wel dat ze dit niet kunnen oplossen omdat de uiteindelijke bestelling (Die aangehouden is) niet via hun gedaan is. Dus het lijkt me inderdaad goed dat we dit vanuit Ziggo even oplossen met je :-).
Hoi @Lycke Ziggo, bedankt voor je reactie en fijn dat jullie het willen proberen op te lossen.
Ik heb even een screendump gemaakt van de bevestigingsmail. Ik heb wel even wat privacy gevoelige zaken weggehaald.
Mochten jullie meer gegevens nodig hebben dan hoor ik het graag.
Aah top! Ik wilde namelijk sowieso gewoon een vergoeding voor je gaan aanmaken van 75 euro. Maar met deze bevestiging erbij kan ik hem iets makkelijker verklaren. Helemaal goed. Dankjewel! Ik ga de vergoeding gelijk voor je in orde maken ^^.
Hartstikke fijn @Lycke Ziggo ! Heel erg bedankt voor de hulp!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.