1
Vraag
2
Reacties
NickB9

Level 1
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Cashback niet ontvangen doordat Ziggo mijn abonnement heeft gewijzigd

Helaas is mijn vorige topic al gearchiveerd, daarom ben ik gedwongen om een nieuw topic te openen.

https://community.ziggo.nl/community-archief-226/apparatuur-niet-geleverd-voor-nieuw-abonnement-6605...

Naar aanleiding van bovenstaand verhaal heeft Ziggo ( @Alex Ziggo ) destijds mijn abonnement geannuleerd en opnieuw ingediend, waarbij er geen Mediabox zou worden geleverd maar een CI+ module. Dit omdat destijds de Mediaboxen niet op voorraad waren en het ook onduidelijk was wanneer deze konden worden geleverd.

Ik heb destijds mijn abonnement aangevraagd via breedbandwinkel.nl. Hierbij zou ik een cashback van hun krijgen van 75 euro. Deze cashback heb ik nog altijd niet ontvangen dus ik heb daarom contact met ze hierover opgenomen.

Zij geven aan dat ze de cashback niet kunnen uitbetalen omdat het abonnement is geannuleerd en het nieuwe abonnement niet meer via hun loopt.

Dit verhaal heeft dus een behoorlijk vervelend staartje gekregen. Ik heb in november meer dan twee weken zonder internet gezeten omdat Ziggo de spullen niet op tijd heeft kunnen leveren, hierdoor heb ik extra kosten moeten maken vanwege het aanschaffen van extra MB's voor mijn mobiele internet en nu loop ik ook nog eens een cashback van 75 euro mis.

Nu begrijp ik ook dat dit soort cashbacks los staan van Ziggo zelf, maar is hier iets mee te doen? Ik heb namelijk niet het idee dat ik er samen met breedbandwinkel.nl uit ga komen.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Aah top! Ik wilde namelijk sowieso gewoon een vergoeding voor je gaan aanmaken van 75 euro. Maar met deze bevestiging erbij kan ik hem iets makkelijker verklaren. Helemaal goed. Dankjewel! Ik ga de vergoeding gelijk voor je in orde maken ^^. 

Bekijk in context

4 Reacties 4
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Hey @NickB9 . Welkom hier!

Ach, wat een stomme situatie, zo. Mijn collega Alex heeft natuurlijk niets geweten van deze cashback actie. Omdat dit niet een actie van ons is (wij krijgen hier dus letterlijk niets van te zien). 

Heb je toevallig nog iets van een bevestiging van breedbandwinkel waar deze actie in staat ook? Ik snap vanuit hun ook wel dat ze dit niet kunnen oplossen omdat de uiteindelijke bestelling (Die aangehouden is) niet via hun gedaan is. Dus het lijkt me inderdaad goed dat we dit vanuit Ziggo even oplossen met je :-). 

NickB9
Topicstarter
Level 1
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Hoi @Lycke Ziggo, bedankt voor je reactie en fijn dat jullie het willen proberen op te lossen.

 

Ik heb even een screendump gemaakt van de bevestigingsmail. Ik heb wel even wat privacy gevoelige zaken weggehaald.

 

 

 

Mochten jullie meer gegevens nodig hebben dan hoor ik het graag.

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Aah top! Ik wilde namelijk sowieso gewoon een vergoeding voor je gaan aanmaken van 75 euro. Maar met deze bevestiging erbij kan ik hem iets makkelijker verklaren. Helemaal goed. Dankjewel! Ik ga de vergoeding gelijk voor je in orde maken ^^. 

NickB9
Topicstarter
Level 1
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Hartstikke fijn @Lycke Ziggo ! Heel erg bedankt voor de hulp!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic