Vraag
Reacties
HELPME1
Level 1

Can not log into Ziggo account, phone number not accessible

Hi team,

 

I am unable to log into my Ziggo account due to the fact I no longer have access to the mobile phone number the 2FA uses. I've had to make a separate account to post this question.

0 Kudos
Oplossing

Gaat er iets mis met je Mijn Ziggo account?

Lukt het aanmaken van je account of het verifiëren van je mobiele nummer niet? Of zie je nog oude gegevens? Dit kan alléén een medewerker voor je herstellen. Neem contact met ons op.

Chat met ons
2 Reacties 2
Meldingen
Aan Uit
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Een Ziggo forum medewerker komt hier binnen afzienbare tijd langs om naar je probleem te kijken en de nodige stappen te zetten.

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator

Goodafternoon @HELPME1 

 

What a pretty username you've created, very unique 🙂

 

To help you with turning off the 2FA verification I need some more private information from you to be able to turn off the 2FA.

Because of the private sensite information i'll need from you, I will contact you by a private message.