Hi team,
I am unable to log into my Ziggo account due to the fact I no longer have access to the mobile phone number the 2FA uses. I've had to make a separate account to post this question.
Dit kan alléén een medewerker voor je herstellen. Houd je gegevens bij de hand en neem contact met ons op.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Een Ziggo forum medewerker komt hier binnen afzienbare tijd langs om naar je probleem te kijken en de nodige stappen te zetten.
Goodafternoon @HELPME1
What a pretty username you've created, very unique 🙂
To help you with turning off the 2FA verification I need some more private information from you to be able to turn off the 2FA.
Because of the private sensite information i'll need from you, I will contact you by a private message.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.