Chiel van Rijn

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Cadeau bij verhuizing

Geachte,

 

Ik had een aabod ontvangen voor de verhuizing, waardoor ik graag na 22 januari gebruikt wil maken van12 maanden gratis Movies & Series XL.

 

Alvast hartelijk dank voor het regelen, dit kon ik zelf niet en moest me bij jullie direct melden volgens een collega.

 

Groet,

Chiel

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 4352Posts
  • 574Oplossingen
  • 2127Likes

Dank @Chiel van Rijn. De 12 maanden gratis Movies & Series XL staat al actief op je doorgegeven klantnummer. Deze is op 06-01-2023 ingegaan. Wil je eens zappen naar kanaal 208 (Animal Planet) en kijken of je toegang hebt tot deze zender? Deze is onder andere onderdeel van het aanvullende pakket. 

Bekijk in context

4 Reacties 4
RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

"Zodra je aanvraag is verwerkt, ontvang je van ons een e-mail waar je één van de cadeaus selecteert. Het cadeau wordt opgestuurd na de opgegeven verhuisdatum."

Meer info vind u hier

 

Heeft u niet het hierboven genoemde mail  bericht ontvangen? U kunt tot 8 weken na de verhuizing gebruikmaken van dit aanbod.

Madelon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 996Posts
  • 122Oplossingen
  • 418Likes

Hallo @Chiel van Rijn

Als ik het postcode en huisnummer erbij pak in jouw profiel, zie ik dat er een bestaand particulier contract is en een zakelijk contract. Op de particuliere staat 12 maanden gratis Movies en Series XL aan. Op welk klantnummer bedoel jij precies? Wil je het klantnummer tussenhaakjes achter de postcode plaatsen in je community profiel? 

Chiel van Rijn
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Beste Madelon,

Ik heb het aangepast in mijn profiel klantnr 

******** mod edit: klantnummer verwijderd ivm privacy

 

Er zou maar 1 profiel actief moeten zijn op dit adres, weet dat de eigenaresse een issue heeft gehad met het verhuizen van ziggo.

 

Groet,

Chiel

 

Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 4352Posts
  • 574Oplossingen
  • 2127Likes

Dank @Chiel van Rijn. De 12 maanden gratis Movies & Series XL staat al actief op je doorgegeven klantnummer. Deze is op 06-01-2023 ingegaan. Wil je eens zappen naar kanaal 208 (Animal Planet) en kijken of je toegang hebt tot deze zender? Deze is onder andere onderdeel van het aanvullende pakket. 

Uitgelicht topic