Bas27
Gedreven Meedenker
  • 22Reacties
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

CS1010 melding - na 6 maanden nog geen oplossing

Uit wanhoop maar een nieuw topic geopend. Ik ben inmiddels al 6 maanden bezig om een extra Next decoder actief te krijgen. Als ik bedenk hoeveel tijd me dit al gekost heeft dan kan ik wel een jaar kado krijgen van Ziggo ๐Ÿ™‚

Verschillende keren contact gehad zowel via het forum als via de helpdesk. Oplossingen worden beloofd maar die komen er  niet. Technisch lijkt het een heel hardnekkig probleem te zijn om de 2e decoder actief te krijgen. 

4 Reacties 4
Bert!
Super Expert
Super Expert
  • 42527Reacties
  • 2450Oplossingen
  • 8982Likes

@Bas27 Ik ga even verder met de vraag aan je, waar ik geen antwoord voor zie:

https://community.ziggo.nl/community-archief-226/cs1010-bij-installatie-extra-mediabox-next-61563?po...

Vincent Ziggo: Het is je niet gegund, lijkt het @Bas27. Ik zie dat er een hoofdbox en een extra box administratief actief staan. Met welke 5 cijfers eindigt het CA ID van de Next? Dit vind je onderop de box. Heb je de Extra Next tijdens de installatie met utp kabel op je modem verbonden?

 
Bas27
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 22Reacties
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hoi, hierbij de CA ID's van de Next boxen:

 

2538 (werkt) en 5960 (niet werkend, wel op factuur).

 

De box is verbonden met UPT. De 5960 heb ik op dezelfde plek gezet als de eerste box om een probleem in de aansluiting uit te sluiten.

 

Groet Bas

Maud Z
Community Moderator
Community Moderator
  • 530Reacties
  • 41Oplossingen
  • 43Likes

Hoi @Bas27
Dankjewel voor het doorsturen van de CA ID's! Ik zie beide nummers niet in het systeem staan, onder de klantgegevens die op je profiel staan. Klopt het wel? Zou je anders het hele serienummer eens kunnen via een privรฉ berichtje, dan gaan we alles tot op de bodem uitzoeken! 

Bas27
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 22Reacties
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hoi Maud, na het contact van vorige week een nieuwe extra Next box mogen ontvangen.

 

Vervolgens een SMS gehad van Ziggo dat de storing is verholpen. 

 

Helaas, ook deze doet het niet. Nog steeds de melding CS1010, exact hetzelfde probleem dus.

 

Groet Bas

Uitgelicht topic

Prijswijziging per 1 juli 2021

Binnenkort informeren we iedereen persoonlijk over de prijswijziging van 1 juli 2021. Vanaf 10 mei ontvang je van ons een e-mail of brief wanneer er iets wijzigt in je abonnementskosten. Voor 1 juni w...

Geplaatst in Tips van Ziggo