Ik heb alles aangesloten zoals voorgeschreven is.
we hebben de modem aangesloten, wifi en vast internet werkt dus en is snel dus dat is prima
verder geeft de mediabox aan offline te zijn en dus lukt het bijwerken niet.
kabels die gebruikt worden zijn van hirschmann koka 799 eca dus die zijn ook prima. Vanaf modem is de meegeleverde splitter gebruikt met de coax kabel met roodgroen.
volgens mij heb ik ergens gelezen dat de mediabox nog geactiveerd kan worden door ziggo? Graaf wil ik weten of dit nog moet gebeuren!
ik hoor graag van jullie
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Hi @Folkert Bakker, welkom op de Ziggo Community!
Wat irritant dat je Mediabox nog niet werkt. Ik zie dat je inmiddels contact hebt gehad met een collega en er een monteur staat ingepland voor volgende week. Op basis van je verhaal klinkt het allemaal in orde inderdaad. Ook administratief staat alles goed, hij is al geactiveerd bij ons. Je mag eventueel nog een foto van het aansluitpunt maken, wellicht zien we toch iets over het hoofd.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.