Folkert Bakker
Ontdekker
  • 1Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

CS1004 en ERR SP 0.1.6 melding

Ik heb alles aangesloten zoals voorgeschreven is.

we hebben de modem aangesloten, wifi en vast internet werkt dus en is snel dus dat is prima

verder geeft de mediabox aan offline te zijn en dus lukt het bijwerken niet.

kabels die gebruikt worden zijn van hirschmann koka 799 eca dus die zijn ook prima. Vanaf modem is de meegeleverde splitter gebruikt met de coax kabel met roodgroen.

volgens mij heb ik ergens gelezen dat de mediabox nog geactiveerd kan worden door ziggo? Graaf wil ik weten of dit nog moet gebeuren!

ik hoor graag van jullie

1 Reactie 1
Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 4722Reacties
  • 460Oplossingen
  • 1531Likes

Hi @Folkert Bakker, welkom op de Ziggo Community!

Wat irritant dat je Mediabox nog niet werkt. Ik zie dat je inmiddels contact hebt gehad met een collega en er een monteur staat ingepland voor volgende week. Op basis van je verhaal klinkt het allemaal in orde inderdaad. Ook administratief staat alles goed, hij is al geactiveerd bij ons. Je mag eventueel nog een foto van het aansluitpunt maken, wellicht zien we toch iets over het hoofd.

Uitgelicht topic

Prijswijziging per 1 juli 2021

Binnenkort informeren we iedereen persoonlijk over de prijswijziging van 1 juli 2021. Vanaf 10 mei ontvang je van ons een e-mail of brief wanneer er iets wijzigt in je abonnementskosten. Voor 1 juni w...

Geplaatst in Tips van Ziggo