Vraag
Reacties
Aankondigingen
Nieuw op de Community? Laat ons in 3 minuten weten wat je verwacht van je bezoek. Vul nu de vragenlijst in.
Folkert Bakker
Level 1

CS1004 en ERR SP 0.1.6 melding

Ik heb alles aangesloten zoals voorgeschreven is.

we hebben de modem aangesloten, wifi en vast internet werkt dus en is snel dus dat is prima

verder geeft de mediabox aan offline te zijn en dus lukt het bijwerken niet.

kabels die gebruikt worden zijn van hirschmann koka 799 eca dus die zijn ook prima. Vanaf modem is de meegeleverde splitter gebruikt met de coax kabel met roodgroen.

volgens mij heb ik ergens gelezen dat de mediabox nog geactiveerd kan worden door ziggo? Graaf wil ik weten of dit nog moet gebeuren!

ik hoor graag van jullie

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
1 Reactie 1
Alex
Community Moderator
Community Moderator

Hi @Folkert Bakker, welkom op de Ziggo Community!

Wat irritant dat je Mediabox nog niet werkt. Ik zie dat je inmiddels contact hebt gehad met een collega en er een monteur staat ingepland voor volgende week. Op basis van je verhaal klinkt het allemaal in orde inderdaad. Ook administratief staat alles goed, hij is al geactiveerd bij ons. Je mag eventueel nog een foto van het aansluitpunt maken, wellicht zien we toch iets over het hoofd.

0 Kudos