1
Vraag
2
Reageer en help mee
HenkTerApel

Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

CS 1010

Hoe krijg ik weer beeld , al 100 x de box aan en uit gedaan maar helemaal niks.

alleen maar CS1010??

9 Reacties 9
Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes

Zoek eens binnen dit forum op CS1010.

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7506Likes

Heeft u voordat u deze melding kreeg wel beeld en geluid gehad.


Als u de Media Box even stroomloos maakt.

Dan modem even 30 seconde van de stroom en daarna herstarten, als modem online is, de Media Box weer aanzetten. 
 

Hopelijk helpt deze tip.

 

CS1010 Foutcode

 

HenkTerApel
Topicstarter
Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Jan F. wrote:

Zoek eens binnen dit forum op CS1010.

Oke ga even kijken 

HenkTerApel
Topicstarter
Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Dave- wrote:

Heeft u voordat u deze melding kreeg wel beeld en geluid gehad.


Als u de Media Box even stroomloos maakt.

Dan modem even 30 seconde van de stroom en daarna herstarten, als modem online is, de Media Box weer aanzetten. 
 

Hopelijk helpt deze tip.

 

CS1010 Foutcode

 

Ga het even proberen 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @HenkTerApel 

Ik zie dat je inmiddels contact hebt gehad met één van mijn collega's. Laat ik eerlijk zijn dat ik mijn vraagtekens heb bij de geboden oplossing. Ik begrijp dat je de Mediabox Next 4 weken geleden hebt ontvangen, maar nog niet eerder de tijd hebt gehad om deze te installeren. Nu zie ik dat mijn collega een case heeft aangemaakt om de Mediabox Next te activeren, maar daar staat een foutief serienummer in. Dat zal dus geen zoden aan de dijk zetten. En ook zie ik een monteursafspraak voor 8 december. De situatie roept op dit moment alleen maar meer vragen bij mij op.. 

Nu zie ik dat er bij jouw gegevens wel een Mediabox Next actief staat, namelijk de Mediabox Next met serienummer 2259030184. Is dit ook de Mediabox Next die jij in huis hebt? Het serienummer kun je terugvinden op de sticker bij CAID. 

Verder heb je een heel bijzonder abonnement, namelijk Internet Max en TV Complete met een Mediabox XL (oude software). De Mediabox Next staat als extra Mediabox Next actief. Normaliter bestaat dit abonnement niet. Je kunt namelijk geen Extra Next hebben als je in het hoofdpakket niet eens een Next hebt zitten. Wat is het pakket wat je precies voor ogen had? Ik zie namelijk veel handelingen in het systeem in de periode september/oktober, maar de kortste klap is toch om het één en ander bij jou na te vragen. Ik zie je reactie dan ook graag tegemoet.

HenkTerApel
Topicstarter
Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Praten gaat mij beter af dan tikken .

 

mvg Henk 

HenkTerApel
Topicstarter
Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

*Foto verwijderd door moderator*

HenkTerApel
Topicstarter
Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

*foto verwijderd door moderator*

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7506Likes

@HenkTerApel  zou je de foto’s willen verwijderen en deze gewoon privé houden, deze gegevens zijn niet relevant voor meerdere lezers. Door de tag komt Cecilia vanzelf op topic terug.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic