CI+ module opzeggen

Ik ben al een tijdje aan het zoeken hoe ik mijn CI+ module opzeg. Ik heb dit abonnement een paar maanden geleden erbij genomen, helaas met weinig succes, na een maand werkte de module niet meer. Dus ik zeg deze graag op, weet iemand hoe ik dit online kan regelen?

Amber2608
Ontdekker
  • 3Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
6 Reacties 6

Misschien je card heractiveren via je, mijnziggo?

https://www.ziggo.nl/mijn-ziggo/producten/#televisie            smartcard opnieuw activeren.

Gem1e
Gedreven Meedenker
  • 94Reacties
  • 5Oplossingen
  • 7Likes

Bedankt! Dit ga ik zeker proberen!

 

Amber2608
topicstarter
Ontdekker
  • 3Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Opzeggen kan enkel via de klanten service, mogelijk inderdaad de kaart her activeren. Wat werkte er niet, kreeg je bepaalde foutmelding?

RoWi.
Expert
Expert
  • 4529Reacties
  • 189Oplossingen
  • 1095Likes

Het heractiveren ga ik zeker proberen. Ik krijg eerst te zien dat de CI+module is ingevoerd en daarna heb ik nergens signaal.

 

Amber2608
topicstarter
Ontdekker
  • 3Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik ga ervan uit dat je ook een smartcard hebt en een coax kabel direct in de TV? Kies je bij het zender zoeken voor kabel en digitaal?

RoWi.
Expert
Expert
  • 4529Reacties
  • 189Oplossingen
  • 1095Likes

Hey @Amber2608
Een warm welkom op de Ziggo Community. 

Ik zie dat je via deze weg al veel tips hebt gekregen van onze Community toppers. Erg fijn! Ik ben erg benieuwd of het is gelukt? 

Wat betreft het opzeggen van jouw CI+ module. Ik zie dat je ook contact hebt gehad via het contactformulier. Mijn collega heeft de Extra CI+ module voor je opgezegd per 20 maart 2021. Dit vanwege de één maand opzegtermijn. Mocht het met bovenstaande tips zijn gelukt en je wilt de opzegging annuleren, geef dan vooral een gil. Dan regel ik dit.

Cecilia Z
Community Moderator
Community Moderator
  • 4172Reacties
  • 831Oplossingen
  • 1110Likes

Uitgelicht topic