CI+ module opzeggen

Hallo,

 

Ik zou graag mijn CI+ module willen opzeggen, maar kan nergens vinden waar ik dit kan doen.

 

Gr. Mauricio

mrmpallada
Ontdekker
  • 1Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
1 Geaccepteerde oplossing

Hey @mrmpallada

Je ziet niets over het hoofd. In Mijn Ziggo is deze mogelijkheid er helaas niet. Ik help je hier dan ook graag bij. Bij deze wil ik je laten weten dat ik jouw Extra CI+ module heb opgezegd per 18 maart 2021. Je ontvangt hier nog een bevestiging van per e-mail en rond en nabij de opzegdatum ontvang je een envelop om de CI+ module en bijbehorende smartcard naar ons te retourneren. Ik raad je aan om het verzendbewijsje even goed te bewaren. 

Bekijk in context

Cecilia Z
Community Moderator
Community Moderator
  • 4172Reacties
  • 831Oplossingen
  • 1110Likes
2 Reacties 2

Hoi @mrmpallada 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Ziggo. 

Voor het opzeggen van je CI+ module kan iemand van Ziggo je mee helpen. Als je al langere tijd klant bent bij Ziggo dan kan het zijn dat je daar zelfs geen kosten aan hebt, dus ook niet hoeft op te zeggen. Heb je deze nog niet zo lang, dan kan het zijn dat je daarvoor moet betalen. De vraag die jij hebt, kan ik je niet mee helpen. Daarom wil ik je vragen om te wachten op een Ziggo moderator/medewerker, meestal binnen een werkdag komen ze langs iedere topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo Community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen ze gelijk de juiste gegevens erbij pakken. Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen en daar kan je deze gegevens kwijt:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info 

Wil je sneller contact met Ziggo?
Zie de contact mogelijkheden op de contact pagina: https://www.ziggo.nl/klantenservice/contact 
Naar beneden scrollen voor telefoonnummers.

De Chatbox (24 uur per dag/365 dagen per jaar te gebruiken) komt rechtsonder in het scherm op onderstaande pagina tevoorschijn zodra er iemand beschikbaar is: https://www.ziggo.nl/klantenservice/contact/chatonly 

EnergieBoy
Super Expert
Super Expert
  • 10638Reacties
  • 518Oplossingen
  • 2410Likes

Hey @mrmpallada

Je ziet niets over het hoofd. In Mijn Ziggo is deze mogelijkheid er helaas niet. Ik help je hier dan ook graag bij. Bij deze wil ik je laten weten dat ik jouw Extra CI+ module heb opgezegd per 18 maart 2021. Je ontvangt hier nog een bevestiging van per e-mail en rond en nabij de opzegdatum ontvang je een envelop om de CI+ module en bijbehorende smartcard naar ons te retourneren. Ik raad je aan om het verzendbewijsje even goed te bewaren. 

Bekijk in context

Cecilia Z
Community Moderator
Community Moderator
  • 4172Reacties
  • 831Oplossingen
  • 1110Likes

Uitgelicht topic