Hoi @mrmpallada
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Ziggo.
Voor het opzeggen van je CI+ module kan iemand van Ziggo je mee helpen. Als je al langere tijd klant bent bij Ziggo dan kan het zijn dat je daar zelfs geen kosten aan hebt, dus ook niet hoeft op te zeggen. Heb je deze nog niet zo lang, dan kan het zijn dat je daarvoor moet betalen. De vraag die jij hebt, kan ik je niet mee helpen. Daarom wil ik je vragen om te wachten op een Ziggo moderator/medewerker, meestal binnen een werkdag komen ze langs iedere topic.
Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo Community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen ze gelijk de juiste gegevens erbij pakken. Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen en daar kan je deze gegevens kwijt:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info
Wil je sneller contact met Ziggo?
Zie de contact mogelijkheden op de contact pagina: https://www.ziggo.nl/klantenservice/contact
Naar beneden scrollen voor telefoonnummers.
De Chatbox (24 uur per dag/365 dagen per jaar te gebruiken) komt rechtsonder in het scherm op onderstaande pagina tevoorschijn zodra er iemand beschikbaar is: https://www.ziggo.nl/klantenservice/contact/chatonly