Amber2608

Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

CI+ module opzeggen

Ik ben al een tijdje aan het zoeken hoe ik mijn CI+ module opzeg. Ik heb dit abonnement een paar maanden geleden erbij genomen, helaas met weinig succes, na een maand werkte de module niet meer. Dus ik zeg deze graag op, weet iemand hoe ik dit online kan regelen?

6 Reacties 6
Gem1e

Level 6
  • 101Posts
  • 5Oplossingen
  • 9Likes

Misschien je card heractiveren via je, mijnziggo?

https://www.ziggo.nl/mijn-ziggo/producten/#televisie            smartcard opnieuw activeren.

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Opzeggen kan enkel via de klanten service, mogelijk inderdaad de kaart her activeren. Wat werkte er niet, kreeg je bepaalde foutmelding?

Amber2608
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Het heractiveren ga ik zeker proberen. Ik krijg eerst te zien dat de CI+module is ingevoerd en daarna heb ik nergens signaal.

 

Amber2608
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Bedankt! Dit ga ik zeker proberen!

 

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Ik ga ervan uit dat je ook een smartcard hebt en een coax kabel direct in de TV? Kies je bij het zender zoeken voor kabel en digitaal?

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hey @Amber2608
Een warm welkom op de Ziggo Community. 

Ik zie dat je via deze weg al veel tips hebt gekregen van onze Community toppers. Erg fijn! Ik ben erg benieuwd of het is gelukt? 

Wat betreft het opzeggen van jouw CI+ module. Ik zie dat je ook contact hebt gehad via het contactformulier. Mijn collega heeft de Extra CI+ module voor je opgezegd per 20 maart 2021. Dit vanwege de één maand opzegtermijn. Mocht het met bovenstaande tips zijn gelukt en je wilt de opzegging annuleren, geef dan vooral een gil. Dan regel ik dit.

Uitgelicht topic