1
Vraag
2
Reacties
Veldhuisen

Level 2
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

CI module onterecht eraf gehaald

Er heb een ci module en daar betaal t ik ook voor, maar hij is er afgehaald samen met de telefoon. Ik ben al dagen bezig om deze weer actueel te maken bij Ziggo .maar het is nog steeds niet gelukt, want hij staat

er nog niet in.

dit is het nummer

1 dec-31 dec extra TV-pakket naar keuze: Ziggo Sport Totaal 0,00
Van serienummer 1210691339.

En de 3 wifiboooster staan er ook nog steeds in bij mijn gegeven in MIJN Ziggo 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 9374Posts
  • 1103Oplossingen
  • 4217Likes

Hi @Veldhuisen,

Wat een gedoe om het abonnement weer goed te krijgen. Ik loop even alle drie de zaken bij langs:

-De opzegging van je wifiboosters staat erin, maar met een maand opzegtermijn. Op 8 januari 2022. Ik zie dat je het hier anders had besproken, dus ik zal die datum naar voren halen.

-Telefonie is er inderdaad af, het is me nog niet duidelijk wat hierin je wens is. Moet dit ook opnieuw opgevoerd worden?

-Dan de kwestie van de CI+ Module: Je kunt maar maximaal twee Ci+ Modules in bezit hebben. Ik zie dat je eerder drie in bezit had. Hoe dat er doorheen is gekomen weet ik niet, maar dat is eigenlijk niet mogelijk. Dat is ook de reden dat het nu niet hersteld kan worden, want alle opdrachten hiervoor zijn tot nu toe afgewezen omdat je het maximum hebt bereikt.

Bekijk in context

7 Reacties 7
Dave

Level 20
T.E.A.M.
  • 24272Posts
  • 1064Oplossingen
  • 7790Likes

Ik ga dit aan een Medewerker voorleggen zodat hij dit topic kan overnemen.

Zet wel even je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

Veldhuisen
Topicstarter
Level 2
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

**Moderator: Adresgegevens verwijderd, wees voorzichtig met je gegevens op een openbaar platform**

Dave

Level 20
T.E.A.M.
  • 24272Posts
  • 1064Oplossingen
  • 7790Likes

Niet in het topic maar in de link die ik gaf, als je deze weg kan halen heel graag door op pijltje rechter bovenhoek en dan bewerken en doe maar even **** en opslaan.

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 9374Posts
  • 1103Oplossingen
  • 4217Likes

Hi @Veldhuisen,

Wat een gedoe om het abonnement weer goed te krijgen. Ik loop even alle drie de zaken bij langs:

-De opzegging van je wifiboosters staat erin, maar met een maand opzegtermijn. Op 8 januari 2022. Ik zie dat je het hier anders had besproken, dus ik zal die datum naar voren halen.

-Telefonie is er inderdaad af, het is me nog niet duidelijk wat hierin je wens is. Moet dit ook opnieuw opgevoerd worden?

-Dan de kwestie van de CI+ Module: Je kunt maar maximaal twee Ci+ Modules in bezit hebben. Ik zie dat je eerder drie in bezit had. Hoe dat er doorheen is gekomen weet ik niet, maar dat is eigenlijk niet mogelijk. Dat is ook de reden dat het nu niet hersteld kan worden, want alle opdrachten hiervoor zijn tot nu toe afgewezen omdat je het maximum hebt bereikt.

Dave

Level 20
T.E.A.M.
  • 24272Posts
  • 1064Oplossingen
  • 7790Likes

@Alex  dank je voor het oppakken 😊

Veldhuisen
Topicstarter
Level 2
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

De telefoon kan gewoon weg blijven.

Ik betaal voor 3 ci module . en ik wil er ook 3 want ik heb 3 TV  daarom heb ik er is extra besteld.

Maar hoe kan ik nu Ziggo op 3 tv kijken, misschien heeft u een ander oplossing.

Ps ik had een mail gestuurd naar de retentie afdeling om mijn abonnent eens te bekijken( aanpassing abonnent geld)

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 9374Posts
  • 1103Oplossingen
  • 4217Likes

Goed en slecht nieuws: Je betaalt niet meer voor de 3e Ci+ Module. Hij stond inderdaad wel op de laatste, maar die heeft de opzegging gekruist. Dat wordt nog gecorrigeerd op de volgende factuur.

Het is ontzettend ongelukkig, maar op dit moment zie ik geen optie meer om deze op te voeren. Het is simpelweg niet mogelijk en de tijd dat je hem wel als 3e module had, is een gelukje geweest. Je kunt je TV eens instellen zonder Ci+ Module of mogelijk is één van de TV's geschikt voor de Ziggo GO TV app (of GO app met Chromecast).

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic