Ik wil graag beide CI+ modules in mijn abonnement opzeggen. Ik had er al eentje en zojuist onbedoeld een tweede ontvangen. Ik kan alleen nergens vinden hoe ik dit kan regelen.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Goedemiddag @Joran1, wij kunnen dit voor je regelen 🙂 Ik zie dat je de ene module net binnen hebt. Deze kun je retour sturen en dan wordt hij automatisch opgezegd. De andere module heb ik voor je opgezegd. Hiervan ontvang je een bevestiging per e-mail.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Een Ziggo moderator kan dat voor je uitvoeren, zij komen vanzelf de komende dagen hier in dit topic.
Goedemiddag @Joran1, wij kunnen dit voor je regelen 🙂 Ik zie dat je de ene module net binnen hebt. Deze kun je retour sturen en dan wordt hij automatisch opgezegd. De andere module heb ik voor je opgezegd. Hiervan ontvang je een bevestiging per e-mail.
Hi Lotte, nog bedankt hiervoor!
Het is mij niet gelukt de andere module retour te sturen. Zou je deze voor mij kunnen opzeggen + envelop sturen? Alvast bedankt!
Hi @Joran1, ik ga het voor je regelen! Heb je voor mij de laatste vier cijfers van het smartcardnummer?
Ik ga ervan uit dat het gaat om de "kit serial number, in dat geval laatste 4 cijfers: 4865
@Joran1 Super, dit is gelukt! Je krijgt een bevestiging per e-mail e de retourdoos komt ook jouw kant op.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.