Vraag
Reacties
Oplossing
Joran1
Level 2

CI Modules opzeggen

Ik wil graag beide CI+ modules in mijn abonnement opzeggen. Ik had er al eentje en zojuist onbedoeld een tweede ontvangen. Ik kan alleen nergens vinden hoe ik dit kan regelen.

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

Goedemiddag @Joran1, wij kunnen dit voor je regelen 🙂 Ik zie dat je de ene module net binnen hebt. Deze kun je retour sturen en dan wordt hij automatisch opgezegd. De andere module heb ik voor je opgezegd. Hiervan ontvang je een bevestiging per e-mail. 

Bekijk in context

6 Reacties 6
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Een Ziggo moderator kan dat voor je uitvoeren, zij komen vanzelf de komende dagen hier in dit topic.

0 Kudos
Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

Goedemiddag @Joran1, wij kunnen dit voor je regelen 🙂 Ik zie dat je de ene module net binnen hebt. Deze kun je retour sturen en dan wordt hij automatisch opgezegd. De andere module heb ik voor je opgezegd. Hiervan ontvang je een bevestiging per e-mail. 

Joran1
Level 2
Topicstarter

Hi Lotte, nog bedankt hiervoor!

Het is mij niet gelukt de andere module retour te sturen. Zou je deze voor mij kunnen opzeggen + envelop sturen? Alvast bedankt!

Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

Hi @Joran1, ik ga het voor je regelen! Heb je voor mij de laatste vier cijfers van het smartcardnummer? 

0 Kudos
Joran1
Level 2
Topicstarter

Ik ga ervan uit dat het gaat om de "kit serial number, in dat geval laatste 4 cijfers: 4865

0 Kudos
Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

@Joran1 Super, dit is gelukt! Je krijgt een bevestiging per e-mail e de retourdoos komt ook jouw kant op. 

0 Kudos