HBO Max app vanaf nu beschikbaar bij Ziggo
Vanaf 21 februari heb je via de Mediabox Next en de Next Mini toegang tot de streamingsdienst van HBO Max. Hier binge je onder andere de nieuwste hitserie The Last of Us, White House Plumbers of de mo...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Ik wil graag mijn CI+ module opzeggen en retourneren. Heb in alle krochten van "Mijn Ziggo" gezocht maar kan het nergens vinden. Een heel slechte zaak vind ik, Ziggo, dit moet gewoon makkelijk te vinden zijn !!!. Daarom ga ik het maar hier proberen. Wie kan mij helpen met de oplossing?? Ik heb een Ziggo next mini gehuurd en wil dus van de huur van die CL module af. Ik heb nu dus eigenlijk al een maand te veel betaald omdat die kaart niet op te zeggen valt binnen "Mijn Ziggo"....
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hi @Nijsco,
Logisch dat je graag jouw Extra CI+ module wilt opzeggen als deze overbodig is geworden door de Extra Next Mini. Inmiddels zie ik dat er op 26 februari een opzegging aan ons is doorgegeven. Ik ga er vanuit dat het inmiddels dus is gelukt. Mocht je onze hulp nog nodig hebben, laat het dan vooral weten.
Via de helpdesk en de webcare en een forumlier en dit forum is de CI+ op te zeggen:
Scroll naar beneden voor de mogelijkheden.
Contact opnemen met Ziggo | Klantenservice | Ziggo
Ziggo medewerkers komen hier op werkdagen langs in dit topic.
klanten service bellen was een mogelijkheid geweest.
Nu wachten op een medewerker van ziggo.
Die komen na het weekend langs in dit topic.
Hi @Nijsco,
Logisch dat je graag jouw Extra CI+ module wilt opzeggen als deze overbodig is geworden door de Extra Next Mini. Inmiddels zie ik dat er op 26 februari een opzegging aan ons is doorgegeven. Ik ga er vanuit dat het inmiddels dus is gelukt. Mocht je onze hulp nog nodig hebben, laat het dan vooral weten.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Vanaf 21 februari heb je via de Mediabox Next en de Next Mini toegang tot de streamingsdienst van HBO Max. Hier binge je onder andere de nieuwste hitserie The Last of Us, White House Plumbers of de mo...