Vraag
Reacties
Oplossing
Aankondigingen
Let op: In het weekend van 14 en 15 juni doen we een upgrade van onze systemen waardoor ook het inloggen op de Ziggo Community beperkt mogelijk is. Vanaf maandag werkt het weer als vanouds.
Djezz
Level 1

CI+ Module opzeggen

Ik wil graag de module opzeggen, want we gebruiken geen tweede tv meer. Ik zie niet hoe ik dat in Mijn Ziggo kan doen. Graag hulp! 

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Carlien
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

Hi @Djezz! Ik heb de module voor je opgezegd. Je krijgt nog een opzegbevestiging per mail en je krijgt een retourenvelop opgestuurd zodat je de CI+ Module naar ons terug kan sturen!
 

Bekijk in context

3 Reacties 3
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Een Ziggo moderator komt hier binnenkort langs om naar je vraag te kijken.

Carlien
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

Hi @Djezz! Ik heb de module voor je opgezegd. Je krijgt nog een opzegbevestiging per mail en je krijgt een retourenvelop opgestuurd zodat je de CI+ Module naar ons terug kan sturen!
 

Djezz
Level 1
Topicstarter

Dank je wel Carlien! 

0 Kudos