HBO Max app vanaf nu beschikbaar bij Ziggo
Vanaf 21 februari heb je via de Mediabox Next en de Next Mini toegang tot de streamingsdienst van HBO Max. Hier binge je onder andere de nieuwste hitserie The Last of Us, White House Plumbers of de mo...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Ik wil graag de module opzeggen, want we gebruiken geen tweede tv meer. Ik zie niet hoe ik dat in Mijn Ziggo kan doen. Graag hulp!
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hi @Djezz! Ik heb de module voor je opgezegd. Je krijgt nog een opzegbevestiging per mail en je krijgt een retourenvelop opgestuurd zodat je de CI+ Module naar ons terug kan sturen!
Een Ziggo moderator komt hier binnenkort langs om naar je vraag te kijken.
Hi @Djezz! Ik heb de module voor je opgezegd. Je krijgt nog een opzegbevestiging per mail en je krijgt een retourenvelop opgestuurd zodat je de CI+ Module naar ons terug kan sturen!
Dank je wel Carlien!
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Vanaf 21 februari heb je via de Mediabox Next en de Next Mini toegang tot de streamingsdienst van HBO Max. Hier binge je onder andere de nieuwste hitserie The Last of Us, White House Plumbers of de mo...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.