1
Vraag
2
Reacties
Dickie91

Level 6
  • 89Posts
  • 6Oplossingen
  • 24Likes

CI+ Module ongeopend teruggestuurd

Hallo @Lycke Ziggo Ik heb een CI+ Module besteld en ook geleverd gekregen maar ik bleek deze niet te kunnen gebruiken in de tv die ik nu heb, ik heb hem al teruggestuurd maar deze staat nog niet in mijn abonnementen lijst als ik kijk onder producten in “mijn Ziggo”  en kan ik dus dit abonnement niet opzeggen, gaat het dan evengoed wel goed?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 4558Posts
  • 643Oplossingen
  • 1723Likes

Duidelijk, @Dickie91 . Wat mij alleen nog niet helemaal duidelijk is, is hoe je deze module hebt opgezegd. Heb je hierover telefonisch contact gehad omdat het in Mijn Ziggo niet mogelijk was om 'm op te zeggen? 
Ik zeg 'm nu in ieder geval per direct voor je op, zodat deze niet meer in het systeem staat. Binnen 24 uur wordt dat dan voor je verwerkt. 

 

Ik vergoed dan ook de € 2,- per maand voor je, vanaf 26 oktober. Op de eerstvolgende factuur ontvang je daar dus een bedrag van terug! 
 

Bekijk in context

9 Reacties 9
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14028Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Hey @Dickie91 . 

Ah, dat is lastig. Heb je iets anders besteld in plaats van? Iets wat teruggestuurd wordt, wordt doorgaans als opzegging gezien. Maar daar kan even overheen gaan. Ging het om een extra CI+ module, voor 2 euro per maand? 

Dickie91
Topicstarter
Level 6
  • 89Posts
  • 6Oplossingen
  • 24Likes

Hallo @Lycke Ziggo Ja inderdaad het ging om een extra CI+ module maar als ze het zien als een opzegging van deze CI+ module dan gaat het gewoon wel goed denk ik, ik zie hem ook niet bij mijn abonnementen staan dus dan wacht ik het wel gewoon even af, het is natuurlijk een beetje dom van mij want ik dacht dat ik van iemand een tv zou krijgen waarin deze module kon zonder hem eerst af te wachten, nou ja door jou berichtje ben ik wel gerust gesteld dat het goed gaat, voor de zoveelste keer weer bedankt voor je hulp.

Dickie91
Topicstarter
Level 6
  • 89Posts
  • 6Oplossingen
  • 24Likes

Hoi @Lycke Ziggo het is toch niet helemaal goed gegaan denk ik ik zie nu de extra CI+ module toch bij mijn abonnementen staan, nou gaat het nog niet eens om die twee euro per maand maar het klopt natuurlijk niet, ik heb even gekeken welke ik dan teruggestuurd heb en dit moet de module zijn met Serienummer1714680441 en Smartcard Nummer1213642309 ik heb dus hiernaast nog wel een CI+ module die ik gewoon nog in gebruik heb.

Groetjes; Dick 

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19180Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7282Likes

@Dickie91 Vreemd dat de CI Plus met bijbehorende Smartcard nog actief staat in Mijn Ziggo ondanks dat je deze hebt opgezegd. Ik zie de betreffende CI Plus en Smartcard ook nog staan in onze administratie.
Dus er lijkt ergens iets mis te zijn gegaan met de opzegging en het retourproces. Weet je nog wanneer je de CI Plus module opgezegd hebt en heb je toevallig nog het retourbewijs hiervan? Dan kan ik ervoor zorgen dat dit allemaal
administratief gezien rechtgezet wordt. De kosten van € 2,- per maand kan ik dan ook vergoeden op het moment dat ik het verzendbewijs van je heb. 

Alvast hartelijk dank voor je reactie.
Groeten,

Paul 

Dickie91
Topicstarter
Level 6
  • 89Posts
  • 6Oplossingen
  • 24Likes

Hoi Paul, ik heb hem weggebracht naar een postnl locatie in Alkmaar maar die gaf aan dat het een brievenbus pakje was en die dus gewoon in de brievenbus kon en er dan geen verzendbewijs voor werd gegeven dus toen heb ik hem daar in de brievenbus gedaan, ik zie aan mijn berichtje aan Lycke dat dit waarschijnlijk een aantal dagen voor 28 oktober moet zijn geweest omdat ik toen ging kijken in mijn Ziggo om dit abonnement op deze CI+ kaart op te zeggen alleen toen stond hij nog niet bij mijn abonnementen zoals ik aan Lycke melde maar had ik hem dus wel al een paar dagen daarvoor verzonden.

Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 4558Posts
  • 643Oplossingen
  • 1723Likes

Duidelijk, @Dickie91 . Wat mij alleen nog niet helemaal duidelijk is, is hoe je deze module hebt opgezegd. Heb je hierover telefonisch contact gehad omdat het in Mijn Ziggo niet mogelijk was om 'm op te zeggen? 
Ik zeg 'm nu in ieder geval per direct voor je op, zodat deze niet meer in het systeem staat. Binnen 24 uur wordt dat dan voor je verwerkt. 

 

Ik vergoed dan ook de € 2,- per maand voor je, vanaf 26 oktober. Op de eerstvolgende factuur ontvang je daar dus een bedrag van terug! 
 

Dickie91
Topicstarter
Level 6
  • 89Posts
  • 6Oplossingen
  • 24Likes

Hallo Marije, Dat was juist waarom ik bij Lycke vroeg hoe ik dit moest doen ik kon hem namelijk in mijn Ziggo account niet opzeggen omdat hij er niet in stond maar omdat Lycke tegen mij zei dat als ik hem teruggestuurd had dat ze dat dan zouden zien als een opzegging heb ik geen verdere actie meer ondernomen totdat ik hem deze week wel in mijn Ziggo zag staan dus daarom nu mijn reactie, ik heb hem echt opgestuurd en het gaat mij niet om die paar euro hoor die hoeft ik niet terug maar ik vond het wel vervelend omdat ik dacht dat hij bij Ziggo niet ontvangen was en er ook niets van in mijn mail kon vinden.

Als ik hem moet vergoeden dan moet dat ook maar hoor ik ben zelf zo dom geweest om deze te bestellen terwijl ik hem achteraf dus niet kon gebruiken.

Verder wordt alles altijd prima geregeld bij Ziggo en ben ik dus heel erg tevreden en ik wil je dus graag bedanken voor je hulp hierbij en als er nog iets geregeld moet worden voor het vergoeden dan hoor/zie ik dat wel van je.

Groetjes Dick.

Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 4558Posts
  • 643Oplossingen
  • 1723Likes

Geen enkel probleem, @Dickie91 . De reden dat wij vragen naar hoe de opzegging is gedaan, is om te achterhalen of er aan onze kant iets mis is gegaan. Als je wel had gebeld, dan was er iets niet goed doorgegeven waardoor het probleem dan was ontstaan. 
Het is nu in ieder geval voor je geregeld en de kosten komen netjes terug je kant op 😉 

 

Ik wens je veel plezier van je Ziggo diensten verder en alvast een heel goed weekend!

Dickie91
Topicstarter
Level 6
  • 89Posts
  • 6Oplossingen
  • 24Likes

Nogmaals heel erg bedankt Marije en jij ook een fijn weekend.

Groetjes.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic