1
Vraag
2
Reacties
Aziz

Level 1
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

CI+ Module besteld

Sinds Ziggo bijna alle analoge televisie omgezet naar digitaal, ik heb drie tv waarvan twee werken de derde tv kan ik geen tv bekijk ik heb vandaag een CI+ Module besteld ik kreeg een mail terug met mededelen Helaas hoort wat u hebt besteld bij een abonnement dat u niet heeft! Hoe is het mogelijk als ik een maandabonnement van € 69,40 dat ik mijn derde tv in mijn slaap niet kan bekijken ik heb ziggo digitale tv-ontvanger het werk gewoon niet daarom begrijp ik gewoon niet waarom ik geen CI+ Module kan bestellen
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Aziz
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Beste Bert,

Alvast bedankt voor je snel reactie! ik heb vandaag ook "klanten service" gebeld ik kreeg te horen dat een miscommunicatie ontstaan ik kreeg te horen dat ik dinsdag of woensdag zal ontvangen CI+ Module.

Nogmaals hartelijk dank voor je beantwoorden van mijn e-mail.

Met vriendelijke groet,

A.Yahdih

Bekijk in context

3 Reacties 3
Bert

Level 21
Super Expert
  • 64779Posts
  • 4530Oplossingen
  • 17403Likes
Aziz Dat is ook een veemde actie.
Ik leg je probleem bij een Ziggo moderator neer, zij kunnen in de achtergrond zien wat er aan de hand is.
Aziz
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Beste Bert,

Alvast bedankt voor je snel reactie! ik heb vandaag ook "klanten service" gebeld ik kreeg te horen dat een miscommunicatie ontstaan ik kreeg te horen dat ik dinsdag of woensdag zal ontvangen CI+ Module.

Nogmaals hartelijk dank voor je beantwoorden van mijn e-mail.

Met vriendelijke groet,

A.Yahdih
Michael Z1
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2609Posts
  • 346Oplossingen
  • 520Likes
Hoi Aziz, welkom hier!

Fijn dat alles is opgelost en goed om te lezen dat je de module binnenkort ontvangt. Veel kijkplezier! 🙂
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Kijk jij je favoriete programma het liefst live of op een later moment?

Uitgelicht topic