Als rechtgeaarde hollander heb ik begin augustus het bundelpakket ESPN+Disney besteld. Ik had disney al en wou weer voetbal gaan kijken dus dat is een stuk goedkoper.
Ik krijg netjes een mail dat mijn huidig abbonement gepauzeerd wordt en ik kan idd van beide diensten gebruik maken.
Ergens eind september krijg ik mails dat ik nog maar 5 dagen kan genieten van DIsney. Ik was in de veronderstelling dat dit te maken had met het oude abonnement, maar je raad het al, vanaf 30 september geen disney meer. Dus bellen met klantenservice, komt goed, duurt een dag.
Weer bellen, komt goed, duurt nog een paar dagen. Gezien de diverse problemen met disney activatie heb ik er een hard hoofd in, het standaard antwoord van de helpdesk is nu het is in behandeling.
In het overzicht van mijn streamingdiensten staat disney er niet bij, maar (gelukkig voor Ziggo) hij staat wel op mijn factuur.
Wellicht dat iemand van Webcare er een lampje op kan laten schijnen?
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Een Ziggo forum medewerker komt hier binnen afzienbare tijd langs om naar je probleem te kijken en de nodige stappen te zetten.
Hi @Babbel,
Een flinke tegenvaller dat je per abuis geen toegang meer hebt tot Disney Plus. Ik zie dat hiervoor een taak is aangemaakt voor de onderzoeksafdeling. Deze staat helaas nog open. In dit geval moet ik helaas een beroep doen op je geduld. Zodra we meer weten, hoor je het uiteraard via deze weg.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.