1
Vraag
2
Reacties
Babbel

Level 7
  • 231Posts
  • 5Oplossingen
  • 141Likes

Bundelaanbieding werkt maar voor de helft (wel ESPN geen Disney)

Als rechtgeaarde hollander heb ik begin augustus het bundelpakket ESPN+Disney besteld. Ik had disney al en wou weer voetbal gaan kijken dus dat is een stuk goedkoper.

Ik krijg netjes een mail dat mijn huidig abbonement gepauzeerd wordt en ik kan idd van beide diensten gebruik maken.

Ergens eind september krijg ik mails dat ik nog maar 5 dagen kan genieten van DIsney. Ik was in de veronderstelling dat dit te maken had met het oude abonnement, maar je raad het al, vanaf 30 september geen disney meer. Dus bellen met klantenservice, komt goed, duurt een dag.

Weer bellen, komt goed, duurt nog een paar dagen. Gezien de diverse problemen met disney activatie heb ik er een hard hoofd in, het standaard antwoord van de helpdesk is nu het is in behandeling. 

In het overzicht van mijn streamingdiensten staat disney er niet bij, maar (gelukkig voor Ziggo) hij staat wel op mijn factuur.

Wellicht dat iemand van Webcare er een lampje op kan laten schijnen?

 

 

2 Reacties 2
Meldingen
Aan Uit
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 78695Posts
  • 5317Oplossingen
  • 23502Likes

Een Ziggo forum medewerker komt hier binnen afzienbare tijd langs om naar je probleem te kijken en de nodige stappen te zetten.

Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 4650Posts
  • 612Oplossingen
  • 2381Likes

Hi @Babbel,

Een flinke tegenvaller dat je per abuis geen toegang meer hebt tot Disney Plus. Ik zie dat hiervoor een taak is aangemaakt voor de onderzoeksafdeling. Deze staat helaas nog open. In dit geval moet ik helaas een beroep doen op je geduld. Zodra we meer weten, hoor je het uiteraard via deze weg.