Beste Ziggo,
Een paar weken is er blijkbaar een kabel bij de voor de buurvrouw aangelegd. Deze kabel ligt open en blood over het maaiveld door de bosje over het gras naar het huis.
Op het grasveld spelen een hoop kinderen en die zien deze kabel als speelgoed, dus ik zou het graag zien dat deze binnenkort op een normale manier wordt aangelegd, want dit lijkt mij niet de bedoeling.
Vriendelijke groet.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Goedemorgen @Svenssonius en een warm welkom op de Community,
Goed dat je hiermee even aan de bel trekt d.m.v. dit topic! Ik heb even jouw gegevens er bijgepakt en ook andere aansluitingen in de twee straten bekeken. Op dit moment lees ik (nog ) niets terug van een aangelegde noodvoorziening. Ik heb daarom even een intere bon aangemaakt zodat een van onze netwerkmonteurs de situatie op locatie even komt bekijken, en indien mogelijk, aanpassen.
Hey @Svenssonius. Het duurde even voor ik verdere duidelijkheid kreeg. Het gaat hier om een noodkabel gelegd op 3 juni. Het traject waarvoor deze noodkabel gelegd is, loopt momenteel nog 🙂
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Dag @Svenssonius
Welkom op dit klant-helpt-klant forum waar ikzelf óók klant ben goed dat je dit bericht deelt. En nu we het tóch over delen hebben, kun je vertellen waar dit kastje precies staat?
Ik vermoed dat dit bovengrondse noodoplossing is, want de officiële grondkabel is groen.
Een moderator kan kijken of bij 1 van je buren zoiets is aangelegd.
Ik zie dat er een vinkje onder je naam staat, dat wil zeggen dat je je postcode en huisnummer al hebt ingevuld in je profiel.
Bedankt voor de snelle reactie.
De kabel ligt tussen de Korenbloemstraat en de Akaleistraat.
dit is een noodoplossing voor mensen waar op dat moment geen werkenden hoofdaansluiting is en waar herstellen lang duurt omdat de monteurs daarvoor het op dat moment te druk hebben. vaak ligt zo een kabel er niet langer dan een week. op het moment dat de schade word hersteld halen ze die witte kabel weg
Goedemorgen @Svenssonius en een warm welkom op de Community,
Goed dat je hiermee even aan de bel trekt d.m.v. dit topic! Ik heb even jouw gegevens er bijgepakt en ook andere aansluitingen in de twee straten bekeken. Op dit moment lees ik (nog ) niets terug van een aangelegde noodvoorziening. Ik heb daarom even een intere bon aangemaakt zodat een van onze netwerkmonteurs de situatie op locatie even komt bekijken, en indien mogelijk, aanpassen.
Beste Paul,
Ik vroeg mij af hoe de situatie er voor stond, aangezien deze hier nog onveranderd is.
Gr.
@Svenssonius Vreemd dat er nog niets veranderd is aan de situatie! Ik heb een bericht gestuurd naar de afdeling die de interne werkbon opgepakt heeft om inzage te krijgen in de status hiervan. Zodra ik meer weet hoor je het van me.
Iedereen is zeker op vakantie?
Hey @Svenssonius. Het duurde even voor ik verdere duidelijkheid kreeg. Het gaat hier om een noodkabel gelegd op 3 juni. Het traject waarvoor deze noodkabel gelegd is, loopt momenteel nog 🙂
Dank voor de reactie,
Maar vindt u zelf meer dan 2 maanden niet erg lang om de kabel open en blood te laten liggen op een plek waar veel kinderen spelen?
Ja, vind ik zeker. Ik heb het signaal ook doorgegeven, maar het is verder niet aan mij wat hiermee gedaan moet worden. Kennelijk is het nodig om deze noodvoorzienig te blijven gebruiken voor nu.
Wat goed mogelijk kan zijn, is dat er gegraven moet worden en daar is weer een vergunning voor nodig en moet er eventueel eerst een bodem onderzoek gedaan worden. Zo'n vergunning krijgen kan goed lang duren 😬
Beste Lycke,
Eindelijk is de kabel ingegraven. Daar ben ik blij om. Waar ik wel wat teleurgesteld om ben is dat het lijkt als of het speel veld is omgeoegd om een kabel van max 1cm dik in te graven. Dit had wel wat netter gekund. Hopelijk groeit het weers nel dicht maar betwijfel dat
Het lijkt België wel met die bovengrondse kabel 😄
Het gaat er uit eindelijk om dat alles weer prima werkt. Dat de graafwerkzaamheden zichtbaar zijn, is niet heel gek. De aannemers doen altijd hun best om schade e.d. te beperken. Laten we hopen dat de kids ondanks deze werkzaamheden nog zorgeloos kunnen spelen.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.