1
Vraag
2
Reacties
Svenssonius

Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Buitenkabel ligt open en bloot over het veld

Beste Ziggo,

1655918113317186472769448602252.jpg

16559181375096708184237022795977.jpg

Een paar weken is er blijkbaar een kabel bij de voor de buurvrouw aangelegd. Deze kabel ligt open en blood over het maaiveld door de bosje over het gras naar het huis.  

Op het grasveld spelen een hoop kinderen en die zien deze kabel als speelgoed, dus ik zou het graag zien dat deze binnenkort op een normale manier wordt aangelegd, want dit lijkt mij niet de bedoeling.

Vriendelijke groet.

16559179934944699608999709371159.jpg

1655918007351543398930083571689.jpg

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7279Likes

Goedemorgen @Svenssonius en een warm welkom op de Community,

Goed dat je hiermee even aan de bel trekt d.m.v. dit topic! Ik heb even jouw gegevens er bijgepakt en ook andere aansluitingen in de twee straten bekeken. Op dit moment lees ik (nog ) niets terug van een aangelegde noodvoorziening. Ik heb daarom even een intere bon aangemaakt zodat een van onze netwerkmonteurs de situatie op locatie even komt bekijken, en indien mogelijk, aanpassen. 

Bekijk in context

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Hey @Svenssonius. Het duurde even voor ik verdere duidelijkheid kreeg. Het gaat hier om een noodkabel gelegd op 3 juni. Het traject waarvoor deze noodkabel gelegd is, loopt momenteel nog 🙂 

Bekijk in context

15 Reacties 15
Wim C.

Level 18
T.E.A.M.
  • 6244Posts
  • 234Oplossingen
  • 4821Likes

Dag @Svenssonius 

Welkom op dit klant-helpt-klant forum waar ikzelf óók klant ben goed dat je dit bericht deelt. En nu we het tóch over delen hebben, kun je vertellen waar dit kastje precies staat?

 

 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75182Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Ik vermoed dat dit bovengrondse noodoplossing is, want de officiële grondkabel is groen.

Een moderator kan kijken of bij 1 van je buren zoiets is aangelegd.

Ik zie dat er een vinkje onder je naam staat, dat wil zeggen dat je je postcode en huisnummer al hebt ingevuld in je profiel.

Svenssonius
Topicstarter
Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Bedankt voor de snelle reactie.

De kabel ligt tussen de Korenbloemstraat en de Akaleistraat.

Gio2903

Level 17
  • 3125Posts
  • 160Oplossingen
  • 2219Likes

dit is een noodoplossing voor mensen waar op dat moment geen werkenden hoofdaansluiting is en waar herstellen lang duurt omdat de monteurs daarvoor het op dat moment te druk hebben. vaak ligt zo een kabel er niet langer dan een week. op het moment dat de schade word hersteld halen ze die witte kabel weg

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7279Likes

Goedemorgen @Svenssonius en een warm welkom op de Community,

Goed dat je hiermee even aan de bel trekt d.m.v. dit topic! Ik heb even jouw gegevens er bijgepakt en ook andere aansluitingen in de twee straten bekeken. Op dit moment lees ik (nog ) niets terug van een aangelegde noodvoorziening. Ik heb daarom even een intere bon aangemaakt zodat een van onze netwerkmonteurs de situatie op locatie even komt bekijken, en indien mogelijk, aanpassen. 

Svenssonius
Topicstarter
Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Beste Paul,

Ik vroeg mij af hoe de situatie er voor stond, aangezien deze hier nog onveranderd is.

Gr.

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7279Likes

@Svenssonius Vreemd dat er nog niets veranderd is aan de situatie! Ik heb een bericht gestuurd naar de afdeling die de interne werkbon opgepakt heeft om inzage te krijgen in de status hiervan. Zodra ik meer weet hoor je het van me. 

Svenssonius
Topicstarter
Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Iedereen is zeker op vakantie?

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Hey @Svenssonius. Het duurde even voor ik verdere duidelijkheid kreeg. Het gaat hier om een noodkabel gelegd op 3 juni. Het traject waarvoor deze noodkabel gelegd is, loopt momenteel nog 🙂 

Svenssonius
Topicstarter
Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Dank voor de reactie,

Maar vindt u zelf meer dan 2 maanden niet erg lang om de kabel open en blood te laten liggen op een plek waar veel kinderen spelen?

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Ja, vind ik zeker. Ik heb het signaal ook doorgegeven, maar het is verder niet aan mij wat hiermee gedaan moet worden. Kennelijk is het nodig om deze noodvoorzienig te blijven gebruiken voor nu. 

Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6906Posts
  • 788Oplossingen
  • 1997Likes

Wat goed mogelijk kan zijn, is dat er gegraven moet worden en daar is weer een vergunning voor nodig en moet er eventueel eerst een bodem onderzoek gedaan worden. Zo'n vergunning krijgen kan goed lang duren 😬

Svenssonius
Topicstarter
Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Beste Lycke,

Eindelijk is de kabel ingegraven. Daar ben ik blij om. Waar ik wel wat teleurgesteld om ben is dat het lijkt als of het speel veld is omgeoegd om een kabel van max 1cm dik in te graven. Dit had wel wat netter gekund. Hopelijk groeit het weers nel dicht maar betwijfel dat

IMG_20220815_183931883_HDR.jpg

wewanl

Level 16
  • 2307Posts
  • 23Oplossingen
  • 855Likes

Het lijkt België wel met die bovengrondse kabel 😄

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5792Posts
  • 685Oplossingen
  • 2412Likes

@Svenssonius

 

Het gaat er uit eindelijk om dat alles weer prima werkt. Dat de graafwerkzaamheden zichtbaar zijn, is niet heel gek. De aannemers doen altijd hun best om schade e.d. te beperken. Laten we hopen dat de kids ondanks deze werkzaamheden nog zorgeloos kunnen spelen.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic