Zoals vermeld in de topic heb ik de tegoedbon die mij beloofd was bij het aangaan van een nieuwe abonnement nog niet ontvangen.Wie kan mij hiermee helpen, de vriendelijke groeten.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Welkom op de Community en leuk dat je een nieuw abonnement hebt afgesloten @ID4ZlGGO. Ik zie inderdaad dat je hebt gekozen voor een bol.com cadeaubon bij je bestelling. Zoals ook in de bevestiging van je bestelling staat, ontvang je deze bon 7 dagen na betaling van je eerste factuur. Het abonnement is gestart op 7 januari jl. en je hebt tot nu toe nog geen factuur ontvangen. Je krijgt een notificatie per e-mail zodra de factuur beschikbaar is in Mijn Ziggo.
Dankjewel voor het beantwoorden.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.