Vraag
Reacties
Aankondigingen
Nieuw op de Community? Laat ons in 3 minuten weten wat je verwacht van je bezoek. Vul nu de vragenlijst in.
ID4ZlGGO
Level 1

Bol.com tegoedbon BLACK FRIDAY niet ontvangen

Zoals vermeld in de topic heb ik de tegoedbon die mij beloofd was bij het aangaan van een nieuwe abonnement nog niet ontvangen.Wie kan mij hiermee helpen, de vriendelijke groeten.

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
2 Reacties 2
Rikst
Community Moderator
Community Moderator

Welkom op de Community en leuk dat je een nieuw abonnement hebt afgesloten @ID4ZlGGO. Ik zie inderdaad dat je hebt gekozen voor een bol.com cadeaubon bij je bestelling. Zoals ook in de bevestiging van je bestelling staat, ontvang je deze bon 7 dagen na betaling van je eerste factuur. Het abonnement is gestart op 7 januari jl. en je hebt tot nu toe nog geen factuur ontvangen. Je krijgt een notificatie per e-mail zodra de factuur beschikbaar is in Mijn Ziggo. 

0 Kudos
ID4ZlGGO
Level 1
Topicstarter

Dankjewel voor het beantwoorden.

0 Kudos