Goedenavond,
Onlangs heb ik navraag gedaan via de ziggo chat over het ontvangen van de kadobon. Als je deze nog niet ontvangen hebt na de eerste factuur (7dagen) kon ik bellen met een afdeling die hier over gaat.
Na het bellen is een onderzoek gestart en tot nu toe hebben wij nog steeds geen uitkomst omdat ze de bestelling niet konden vinden.
Apart. Maar nu lees ik dat het vaker is voorgekomen als er tussentijds iets is gewijzigd. Bij ons abonnement is in 1ste instantie sport compleet gefactureerd wat onterecht was, die was namelijk gratis. Nu is dit gewijzigd naar 12 maanden gratis en staat er in de laatste factuur dat er een contractwijziging is geweest.
Zouden jullie kunnen nakijken of dit invloed heeft? De bol.com hebben wij namelijk nog steeds niet ontvangen.
8 december is het abbo
afgesloten met bestelnummer:
We vernemen er graag van of dit uitgezocht kan worden. Inmiddels is het een zooitje aan het worden helaas.
Mvg
Kris
Opgelost! Ga naar oplossing.
@KristianV zo te zien heeft deze korting geen invloed op je hoofdabonnement. Dat scheelt! Maar als je nog steeds geen cadeaubon hebt, dan duurt dit alles wel lang zeg. Ik begrijp uit de notities dat er een onderzoek gestart is. Bij navragen is er een probleem gevonden met de betreffende 1e order die in december is gedaan. Daarom moet er nogmaals een order ingevoerd worden om dit te voor elkaar te krijgen.
De oorzaak is mij ook niet duidelijk, maar het valt wel op dat het in de 1e bevestiging niet benoemd wordt (ook de 12 maanden zenderpakket ontbreekt)
Mijn collega heeft zojuist de order ingevoerd om het te regelen. Keur je de order goed? Dan komt de cadeaukaart snel jouw kant op!
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
@KristianV zo te zien heeft deze korting geen invloed op je hoofdabonnement. Dat scheelt! Maar als je nog steeds geen cadeaubon hebt, dan duurt dit alles wel lang zeg. Ik begrijp uit de notities dat er een onderzoek gestart is. Bij navragen is er een probleem gevonden met de betreffende 1e order die in december is gedaan. Daarom moet er nogmaals een order ingevoerd worden om dit te voor elkaar te krijgen.
De oorzaak is mij ook niet duidelijk, maar het valt wel op dat het in de 1e bevestiging niet benoemd wordt (ook de 12 maanden zenderpakket ontbreekt)
Mijn collega heeft zojuist de order ingevoerd om het te regelen. Keur je de order goed? Dan komt de cadeaukaart snel jouw kant op!
@Jos bedankt voor het nagaan. Ik zie dat er wijziging in het abonnement heeft plaatsgevonden en ga ermee vanuit dat dit de toevoeging van de kadobon is. Hiervoor hoef ik dan toch niet nog goedkeuring te geven in de app?
@KristianV ik heb kort overleg gehad hoe nu verder, want de 1e informatie was dat je deze order een akkoord op geven moest. Gelukkig is de nieuwe informatie dat het zonder deze goedkeuring gaat lukken en de voucher in de komende dagen jouw kant op komt. Dan maken we jou blij en kan dit hoofdstuk dicht 😊.
Dag @Jos, bon is inmiddels ontvangen. Dank voor je inzet hierin!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.